تکذیب درگذشت سومین مصدوم سانحه آتش سوزی پیش دبستانی"اسوه حسنه" زاهدان/2 فوتی و نفر سوم احیا شده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همکاران ما با جدّیت برای حفظ حیات و سلامت ۲ مصدوم باقیمانده در تلاشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به انتشار مطلبی در خصوص درگذشت سومین مصدوم سانحه آتش سوزی گفت؛ اگرچه حال ۲ مصدوم باقیمانده این سانحه وخیم است اما تا این لحظه و در کمال تاسف و تاثر از مجموع ۴ مصدوم سوختگی، ۲ نفر فوت کرده اند.

دکتر قاسم میری علی آباد گفت: همکاران ما با جدّیت برای حفظ حیات و سلامت ۲ مصدوم باقیمانده در تلاشند.

وی با اشاره به انتشار خبری در رسانه ها با مضمون "اعزام تیم مجهز درمانی به زاهدان جهت درمان کودکان سانحه آتش سوزی" گفت؛ بخش سوختگی کوثر از پیشرفته ترین و مجهزترین بخش های سوختگی کشور است و پزشکان متخصص و فوق تخصص در کنار کادر پرستاری با تجربه در خدمت مصدومین این سانحه و دیگر حوادث مشابه قبلی هستند.

به گفته دکتر قاسم میری علی آباد؛ تمامی امکانات درمانی مورد نیاز جهت رسیدگی به این کودکان در زاهدان وجود دارد و معاون اجرایی حوزه درمان وزارت متبوع که فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی هستند به نمایندگی از وزیر محترم بهداشت و بررسی روند رسیدگی به این کودکان تا دقایقی دیگر وارد زاهدان خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ تنها مرجع رسمی برای اعلام وضعیت رسیدگی به این کودکان و نیز اوضاع جسمی آنان سایت و کانال اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار