جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران سیروان تشکیل شد

جلسه کارگروه اشتغال امور ایثارگران به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام در سیروان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جلسه کارگروه اشتغال امور ایثارگران به ریاست ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام در سالن جلسات فرمانداری سیروان برگزار شد.
درویشی در این جلسه گفت: با توجه به نگاه ویژه ایی که امام راحل به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران داشته‌اند، باید همه مسئولان هر آنچه در توان دارند برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام دهند.

در ادامه حشمت‌الله نقدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیروان به قرائت دستور جلسه و مصوبات جلسات گذشته پرداخت و خواهان همکاری بیشتر ادارات سطح شهر بخصوص آموزش‌وپرورش و اجرای قوانین کشوری درراستای جذب فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران شد.

نقدی از بانک‌ها خواست در اهدای تسهیلات و وام به خانواده‌های شهدا و امور ایثارگران مساعدت بیشتری نمایند.

رئیس بنیاد سیروان بابیان اینکه باید مصوبات مطروح در این جلسه پیگیری و اجرایی شوند اظهار کرد: ما هر چه امروز داریم به خاطر خون شهیدان، جانبازان و ایثارگران است، لذا باید همه وامداران این عزیزان و خانواده‌هایشان باشیم.

 

انتهای پیام/با

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران سیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.