تسریع در ساخت زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار سرعت بخشی به روند ساخت زائرسرای این استان در مشهد مقدس شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در نشست هماهنگی و پیگیری روند احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس گفت: بایستی تکمیل این پروژه، با جذب منابع مالی و با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: این زائرسرا متعلق به همه مردم استان بویژه افراد فاقد بضاعت مالی برای اسکان است و محلی برای درآمد مالی نخواهد بود.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: در حال حاضر، مرحله زیرسازی و اسکلت بنای این پروژه آماده و بیش از نیمی از ساخت فیزیکی آن تکمیل شده است.

وی افزود: تصمیم‌گیری در مورد ادامه و تکمیل این پروژه، نیازمند برآورد هزینه دقیق می‌باشد.

عباسی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری کامل از این پروژه به ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که برای تأمین آن می‌توان از ظرفیت خیرین، بخش خصوصی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری و راه و شهرسازی بهره گرفت.

گفتنی است: زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، از اسفندماه ۱۳۹۳ و در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع، با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۴۰ سوئیت و ظرفیت ۱۷۰ تخت در حال احداث ‌می‌باشد.

انتهای پیام/خ

احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار