فرمانده انتظامی شهرستان بافق خبرداد؛

دستگیری سارقان خودرو پس از سرقت در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: دو سارق که مقداری وجه نقد از داخل خودرو را به سرقت برده بودند پس از سه ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به دستگیری دو سارق خودرو گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق شب گذشته با اطلاع از سرقت داخل خودرو با تحقیقات مستمر خود موفق شدند پس از سه ساعت سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کمالی افزود: سارقان ۲۰ ساله با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت یک میلیون وجه نقد از داخل خودرو کرده بودند که پس از دستگیری و انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را ا. سرقت اختلافات خانوادگی با مالباخته عنوان کردند.

فرمانده انتظامی بافق در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت ، خودروی خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی بازدارنده از جمله قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی مجهز کنند تا سارقین نتوانند دست به همچین سرقت هایی بزنند.

وی همچنین تاکید کرد که شهروندان  همیشه بعد از پیاده شدن و قبل از سوارشدن از خودرو مطمئن شوند که درب‌ها قفل و شیشه‌های خودرو بالا باشد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری یزد قرار دارد.


انتهای پیام/ ا

دستگیری دو سارق خودرو در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.