مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی خبر داد

توزیع بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان تهرانی

امین وند گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی میان تاکسیرانان تهرانی توزیع شده است.

توزیع بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی در خصوص توزیع لاستیک به تاکسیرانان اظهار کرد: کمتر از دوماه از اولین تاریخ شروع توزیع لاستیک به نرخ دولتی ویژه تاکسیرانان می‌گذرد و در همین مدت کوتاه بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان متقاضی توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است که با استقبال گسترده تاکسیرانان مواجه شده است.


بیشتر بخوانید: توزیع لاستیک میان تاکسیرانان تهرانی آغاز شد 


امین وند در پایان گفت: این روند همچنان ادامه دارد و تاکسیرانانی که تاکنون اقدامی برای دریافت لاستیک به نرخ دولتی نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی در قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی، کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت کنند.

گفتنی است، این ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار