مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

مطالبات فرهنگی استان ایلام پیگیری می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: روند پیگیری مطالبات فرهنگی استان شتاب بیشتری یافت است.

سفر کاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به پایتختعمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام  به همراه معاونانش برای پیگیری مطالبات فرهنگی استان با جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی کشور در تهران دیدار کرد.

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام  در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: پیگیری تعهدات معاونت های هنری و مطبوعاتی، تفاهم نامه سفر وزیر به استان ایلام، حمایت از رویدادهای منطقه ای و ملی در امور هنری و مطبوعاتی استان، حمایت از برنامه های آموزشی هنری در سطح استان و همین طور یارانه مطبوعات از جمله مباحث مطرح شده در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی کشور در تهران بوده است.

 قیطانی  با اشاره به اینکه روند پیگیری مطالبات فرهنگی استان شتاب بیشتری یافته، بیان کرد: دیدار با  حسینی معاون امور هنری وزیر،  سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر، مظفری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت، قبادی دبیر کارگروه ملی مد و لباس، مرادخانی معاون سابق هنری وزیر و مشاور کنونی شهردار تهران در راستای پیگیری همین مطالبات بوده است.

 وی ادامه داد: در سفر وزیر فرهنگ به ایلام، تفاهم نامه‌ مشترکی با استاندار ایلام برای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر در یک افق سه ساله منعقد شد، همچنین تالار مرکزی چند منظوره ایلام با ۱۲ هزار متر مربع زیربنا در مرحله صدور پروانه و پیمان سپاری است.

 قیطانی افزود: برای بازسازی سینما قدس ایلام، در قالب مجتمع فرهنگی(سینمایی)- تجاری تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه با شهرداری و سرمایه‌گذار طرح منعقد شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام  تصریح کرد: تجهیز مینی سینمای انجمن سینمای جوانان ایلام،حداقل امکاناتی را برای هنرمندان این عرصه فراهم کرده است، همچنین تجهیز مجتمع های فرهنگی هنری شهرستان‌ها در دست پیگیری و اقدام است.

وی یاداور شد: برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری، متناسب با ظرفیت و مزیت نسبی هر شهرستان جانمایی و اجرا می شوند.

 

انتهای پیام/با

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به پایتخت سفر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.