آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی

سردار مسعود خرم نیا به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  آیین تکریم و معارفه دبیرستاد امربه و نهی از منکر استان آذربایجان غربی صبح امروز با حضور طلایه داران امربه و نهی از منکر برگزار شد.

سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به نقش مهم امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جوامع گفت : امر به معروف و نهی از منکر مسله ای است در آیات قرآن و احادیث به آن تاکید ویژه ای شده است

او ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر از فرایض الهی است و بر مسلمانان تکلیف است که به عنوان وظیفه دینی به آن عمل کنند .

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر ضرورت توجه به وظیفه خطیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: این ستاد حکم فطرت یک جامعه را دارد که مانند وجدان انسان عمل می کند و امر به معروف و نهی از منکر مسله حاشیه ای در جامعه نیست که توجهی به آن نشود.

وی بیان کرد : همه مسول کارها و اعمال خود هستند اما در این زمینه مسولیت مدیران صاحبان منصب پر رنگتر است.

سردار ناصر اصلانی دبیر اسبق ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تشکر ازتمامی مدیران و اعضا و طلایه داران گفت : اگر آحاد جامعه تکلیف خودشان را به درستی انجام دهند در کشور هیچ گونه مشکل فرهنگی نخواهیم داشت.

وی با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجباتی است که به فراموشی سپرده شده است و همین عامل باعث بی تفاوتی و بی انگیزگی و وجود ناهنجاری های اجتماعی شده است.

در پایان این مراسم سردار مسعود خرم نیا به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات سردار ناصر اصلانی دبیر اسبق این ستاد قدر دانی شد.

 

انتهای پیام/ی

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی معرفی شد

برچسب ها: سخن بزرگان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.