انفجار در شیراز شایعه یا واقعیت؟/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس: انفجار صحت ندارد

ظهر امروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز واقع در خیابان شهید آقایی منتشر شد.

انفجار در شیراز شایعه یا واقعیت؟/ سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس:تیم‌هایی از نیروی انتظامی در محل مستقر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظهر امروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز واقع در خیابان شهید آقایی منتشر شد که سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس اعلام کرد بررسی های اولیه علت حادثه را انفجار ترقه نشان داده است.

سید احمد احمدی زاده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس چهارشنبه 28 آذر در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: پس از اعلام صدای انفجار و برای مشخص شدن علت این صدا که ساعتی پیش شنیده شد، تیم‌هایی از نیروی انتظامی در محل مستقر شده اند.

احمدی زاده تاکید کرد: این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.

سرهنگ کاوس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس نیز در ادامه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که صدای انفجار ناشی از ترکیدن ترقه در محل بوده و انفجار صحت نبوده است.

وی افزود: با حضور تیم های کارشناسی نیروی انتظامی موضوع انفجار در خیابان شهید آقایی بررسی و مشخص شده که صدای شنیده شده ناشی از ترکیدن ترقه بوده است.

محمدی تاکید کرد که بعضی از شبکه های اجتماعی گاهی رویدادها را خیلی پررنگ تر و بزرگ تر از واقعیت جلوه می دهند که رسانه ها باید این فضا را با اطلاع رسانی شفاف، کنترل کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار