رئیس صنف میوه و تره بار یزد خبرداد؛

ایست موقت قیمت میوه در آستانه بلندترین شب سال

رئیس صنف میوه و تره بار استان یزد گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در میوه‌های ویژه شب یلدا نداریم.

حسین مشرف رئیس صنف میوه و تره بار استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: خوشبختانه امسال هیچگونه کمبود میوه‌ای در بازار شب یلدا وجود ندارد و همچنین از مدت‌ها قبل جهت جلوگیری از افزایش قیمت اقلام میوه‌های ویژه شب یلدا برنامه ریزی شده است.

مشرف افزود: بیش از ۳۰ واحد صنفی میوه و تره بار نیز در طرح فروش فوق العاده ویژه شب یلدا، میوه‌های واحد خود را با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به دیگر فروشگاه‌ها و واحد‌ها به فروش می‌رسانند.

وی بیان کرد: در آستانه شب یلدا، قیمت هندوانه در بازار میوه و تره بار با کاهش هزارو پانصد تومانی به کیلویی دو هزار تومان رسید و قیمت انار نیز از کیلویی دو هزارتومان تا هشت هزار تومان متغیر می‌باشد.

رئیس صنف میوه و تره بار استان یزد اظهارداشت: در حال حاضر در بازار میوه و تره بار هر کیلوگرم شلغم با قیمت هزار تا ۱۵۰۰ تومان و قیمت چغندر معمولی با قیمت کیلویی هزار تا ۱۲۰۰ تومان و هر کیلوگرم چغندر لبویی با قیمت دو هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: هر کیلوگرم سیب درختی با قیمت سه الی هشت هزارتومان در بازار میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مشرف اضافه کرد: هر کیلو گرم پرتقال معمولی با کیلویی دو هزار تومان، پرتقال کوهستانی کیلویی دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تومان و پرتقال واشنگتونی با کیلویی سه الی چهار هزار تومان به فروش می‌رسد.


انتهای پیام/ ا

ثبات قیمت میوه و تره بار در شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار