روایتگری قصه‌گویان خوزستانی در جشنواره بین‌المللی قصه گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از روایتگری قصه گویان استان در بخش ملی و بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی خبر داد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیش از ظهر امروز 2 قصه گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، قصه‌های خود را در بخش بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی، مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان قصه خود را با عنوان «بز بلا، بز ناقلا» در حضور داوران و شرکت‌کنندگان این جشنواره بازگو نمود.

وی بیان داشت: همچنین روز گذشته نیز آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 اندیمشک دیگر قصه گوی خوزستانی، به‌عنوان دومین نماینده استان خوزستان در بخش ملی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌ خود را با عنوان «زیباترین هدیه دنیا» روایت کرد.

کیانی اظهار کرد: در این دوره از جشنواره، ۵۲ قصه‌گوی بخش‌های ملی و بین‌الملل از شهرهای مختلف ایران و ۷ کشور استرالیا،‌ فرانسه، لبنان،‌ کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه، طی 3 روز از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۸ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برگزاری کارگاه ویژه قصه‌گویی پدران و مادران، برپایی کارناوال عروسکی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از دیگر مراسم ایام برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

گفتنی است؛ بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۶ آذرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز شده است و تا ۲۹ آذر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

درخشش خوزستانی ها در جشنواره های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.