برگزاری محفل انس با قرآن با شرکت ۸۰ دانش آموز

با حضور معاونت پرورشی آموزش و پرورش بهبهان و قاریان ممتاز، محفل دانش آموزی انس با قرآن با شرکت ۸۲ دانش آموز در دبیرستان نمونه دولتی فرهیختگان برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: با حضور معاون پرورشی و کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بهبهان و رئیس پور حافظ کل قرآن کریم، محفل دانش آموزی انس با قرآن با شرکت 82 دانش آموز در دبیرستان نمونه دولتی فرهیختگان برگزار شد.

 وی افزود: در این محفل روحانی که به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد، رئیس پور حافظ کل قرآن کریم با بیانی شیوا شان، منزلت و جایگاه کتاب آسمانی را برای دانش آموزان شرح داد و الفت با قرآن کریم را مایه سعادتمندی دنیوی و اخروی، آرامش روح و روان دانست.

عبدی پور بیان داشت: در ادامه تلاوت زیبا و دلنشین قاریان نوجوان دانش آموز عاکف و عبادست، محفل دانش آموزی انس با قرآن را جانی تازه بخشید و زینت بخش این محفل عرفانی شد.

تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده چنین مراسمی جهت ارج نهادن به شان قرآن در فضای مدرسه و ترویج فرهنگ قرآنی، دانش آموزان را به قرابت و قرائت کتاب آسمانی ترغیب و تشویق کرد.

انتهای پیام/م

برپایی محفل قرآنی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.