کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا به امارات برگشت

کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پس از طی هزاران کیلومتر و نمایش در چند کشور‌های آسیایی به امارات متحده عربی برگشت.

کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا به امارات برگشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جام جدید و خیره کننده «جام ملت‌های آسیا» امروز (پنج شنبه) پس از طی ۲۵۰۰۰ کیلومتر و نمایش در شهر‌های مهم قاره آسیا مانند پکن و توکیو بار دیگر به امارات متحده عربی، میزبان مسابقات جام ملت های 2019 آسیا، بازگشت و طی مراسمی وارد شهر دوبی، یکی از چهار شهر میزبان  این مسابقات شد.

در مراسم استقبال از این جام، نمایندگانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کمیته برگزاری جام ملت‌های امارات متحده عربی ۲۰۱۹ و همچنین اسپانسر طولانی مدت‌ ای اف سی یعنی شرکت‌های هواپیمایی امارات (AIMS) در سال‌های گذشته، حضور داشتند.

شین مان گیل، مدیر بخش مسابقات AFC گفت: "سفر کاپ هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا واقعا یک سفر به یادماندنی بود، زیرا این اولین بار بود که جام جدیدی در بیش از ۶۲ سال سابقه تاریخ غرور انگیز مسابقات طراحی شده است. "

این جام جدید که در خرداد ماه امسال به هنگام قرعه کشی نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در برج خلیفه رونمایی شد، در چین، سئول (پایتخت کره جنوبی)، دوحه قطر و هفته گذشته در توکیو به نمایش گذاشته شد.

با توجه به رونق و گسترش روزافزون این تورنمنت، AFC تصمیم گرفت برای اولین بار پس از برگزاری دور اول جام ملت‌ها در سال ۱۹۵۶ جام جدیدی را تدارک ببیند. این جام جدید توسط سازنده‌ای در لندن تولید شده و انقلابی در طراحی جام قهرمانی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید:

زمان آبادی: سرود تیم ملی فوتبال برای جام ملت ها حماسی است/ از خواننده پاپ استفاده می کنیم

سرود ویژه تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا ساخته می‌شود


انتهای پیام/

کاپ جام ملت‌ها به خانه برگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار