فرماندار بویراحمد:

۱۵۵۱ مسکن مهر یاسوج تعیین تکلیف می‌شوند

فرماندار بویراحمد گفت: یک هزار و ۵۵۱ مسکن مهر یاسوج در سایت های شهرک ولایت و اکبر آباد، جمعه بازار یاسوج تعیین تکلیف و واگذار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، شاهرخ کناری در نشست ستاد بازآفرینی شهری یاسوج گفت : ستاد بازآفرینی شهری فرصتی را در اختیار مالکین دولتی و غیردولتی قرار داده که در توانمند سازی محلات هدف در شهرها اقدامات مشترکی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت‌ها دغدغه مسکن مردم را دارند، تصریح کرد: مالکان زمین‌هایی که در بافت‌های فرسوده شهر یاسوج واقع شده‌اند، می‌توانند از تسهیلات طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند.

کناری ابراز کرد: در صورتی که شخص یا اداره‌ای زمینی در بافت‌های فرسوده داشته باشد این آمادگی وجود دارد 40 میلیون تسهیلات 9 درصد و 70 میلیون تسهیلات 18 درصد بدون هیچگونه سپرده‌ای در اختیار مالک یا دستگاه برای ساخت مسکن قرار بگیرد.
رئیس ستاد بازآفرینی شهری یاسوج از تخفیف 50 درصدی پروانه شهرداری جهت ساخت مسکن امید خبر داد و افزود: راه و شهرسازی موظف به شناسایی و مطالعه بافت‌های فرسوده شهر یاسوج بوده و دبیرخانه ستاد بازآفرینی در شهرداری یاسوج مستقر می‌شود.

کناری به بخشی از مشکلات مالکان مسکن مهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یک هزار و 551 مسکن مهر در سایت‌های شهرک ولایت و اکبر آباد افزون بر واحدهای مسکن مهر جمعه بازار یاسوج باید تعیین تکلیف و واگذار شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.