نصیرزاده: مشکل آقایی مسالمت آمیز حل می‌شود/ از "هری فورستر" شکایت کردیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: مشکل سعید آقایی مسالمت آمیز حل و فصل می‌شود و نیازی به شکایت نیست.

نصیرزاده: مشکل  آقایی مسالمت آمیز حل و فصل می شود/ از هری فورستر شکایت کردیمهوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدهی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی سعید آقایی به این باشگاه اظهار کرد: بدهی این بازیکن به این مقدار نیست بلکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. بخش حقوقی باشگاه پیگیر است و قصد داریم این موضوع را حل و فصل کنیم و اگر این مسئله حل نشد از شیوه دیگری برای دریافت طلب خود استفاده می‌کنیم.

او درباره اینکه اگر سعید آقایی نتوانست بدهی خود را پرداخت کند باید به ماشین سازی تبریز بازگردد، گفت: نه ما از سعید آقایی شکایت نمی‌کنیم و این موضوع مسالمت آمیز حل می‌شود.

نصیرزاده درباره وضعیت "هری فورستر" بیان کرد: ما ۲ مرتبه برای فورستر بلیت هواپیما تهیه کردیم، اما او به ایران بازنگشت بنابراین از این بازیکن به فیفا شکایت کردیم.

انتقال کنعانی زادگان و دخسوس به تراکتورسازی گمانه زنی رسانه ها است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره اینکه قرار است کنعانی زادگان و دخسوس به تراکتورسازی انتقال یابند، تصریح کرد: انتقال این ۲ بازیکن به تراکتورسازی گمانه زنی رسانه ها است و هنوز درخواستی از تراکتورسازی‌ دریافت نکردیم تا در این باره تصمیم بگیریم. علاوه بر تراکتورسازی این امکان وجود دارد که با هر تیم دیگری تبادل بازیکن داشته باشیم.

توافق نهایی هنوز با بازیکنان مدنظر مهاجری نکردیم

او درباره اینکه حضور شاهین ثاقبی از پیکان در تیم ماشین سازی قطعی شده است، گفت: نه هنوز با بازیکنی به توافق نهایی نرسیدیم تا اطلاع رسانی کنیم. همچنین کادر فنی هنوز اسامی بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نداده است تا اقدامات لازم در این باره را انجام بدهیم.

مدیرعامل ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل اول با کمبود بازیکن مواجه بودیم که قصد داریم نقاط ضعف خود را با جذب چند بازیکن پوشش بدهیم.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/

پرونده سعید آقایی مسالمت آمیز حل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار