رئیس ستاد بازسازی عتبات نجف اشرف خبر داد

صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به زودی افتتاح می‌شود

فداکار گفت: صحن حضرت زهرا (س) با همت عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات پیشرفت چشمگیری داشته و آخرین مراحل اجرایی را سپری می‌کند.

صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به زودی افتتاح می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احداث صحن حضرت زهرا (س) از اوایل سال ۱۳۹۰ به همت ستاد بازسازی عتبات به منظور توسعه حرم امیرالمؤمنین (ع) آغاز شد. این طرح از دو بخش زیارتی و غیر زیارتی تشکیل شده است.

علیرضا فداکار رئیس ستاد بازسازی عتبات نجف اشرف در این باره گفت: آوازه پروژه صحن حضرت زهرا (س) نه‌ تنها در منطقه و جهان اسلام بلکه در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امیدواریم با اتمام مراحل ساخت پروژه طی ماه‌های آتی، نشانی از ارادت ایرانیان به آستان اهل بیت(ع) را در قالب طرح توسعه حرم مطهر علوی تقدیم کنیم، هر چند که شأن و منزلت این بزرگان بیش از این اقدامات و حرف‌ها است.

فداکار با اشاره به تکمیل برخی از قسمت‌های این صحن، گفت: بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) با توجه به گستردگی و ظرافت خاص زمان زیادی را برای احداث نیاز داشت که خوشبختانه به همت مهندسان و هنرمندان ایرانی بخش اعظمی از این صحن تکمیل شده است.

وی از پیشرفت چشمگیر صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر علوی خبر داد و افزود: هر روز شاهد پیشرفت بیشتر این صحن هستیم و اکنون پروژه رو به اتمام است و سعی داریم به زودی بخش زیارتی و غیرزیارتی را به طور هم زمان افتتاح و در اختیار عتبه علویه قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار