ضرورت ایجاد ۲ آرامستان جدید در خرم آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: آرامستان‌های فعلی خرم آباد از جمله خضر پاسخگوی حجم ترافیک کنونی نیست لذا ایجاد ۲ آرامستان جدید در شمال و جنوب این شهر ضروری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،احمد مرادپور،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: آرامستان‌های فعلی خرم آباد از جمله خضر پاسخگوی حجم ترافیک کنونی نیست لذا ایجاد ۲ آرامستان جدید در شمال و جنوب این شهر ضروری است.

احمد مرادپور افزود: شهرداری خرم آباد باید نسبت به ۲ آرامستان منطقه‌ای اقدام کند و در عین حال ساماندهی ارامستان فلک الدین نیز ضرورت دارد.
وی با اشاره به اقدام استاندار لرستان در خصوص ساماندهی وضعیت خیابن‌های اطراف آرامستان خضر تصریح کرد: با وجود دستور دادستانی در خصوص جمع آوری احشام در این منطقه، اما دستگاه‌های مرتبط از جمله علوم پزشکی و دامپزشکی اقدام خاصی انجام نداده اند.
وی ادامه داد: ساماندهی ورودی خرم آباد از سمت بروجرد و کرمانشاه ضروری است تا علاوه بر زیباسازی محیط شهری، ایمنی نقاط پرخطر نیز تامین شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان همچنین خواستار بهسازی وساماندهی اصولی پل باباحسین خرم آباد شد و اظهار داشت: به دلیل برداشت شن و ماسه زیر این پل تخلیه شده که در صورت ادامه این روند، هزینه‌های میلیاردی برای رفع مشکل نیاز است.
مرادپور تصریح کرد: فعالیت ۲ اداره کل راهداری و راه و شهرسازی استان با توجه به منابع محدود مطلوب و بر اساس رعایت مسائل فنی است و اقدامات انجام شده در این بخش‌ها پرت هزینه ندارد.
وی با اشاره به تاکید استاندار لرستان مبنی بر انجام کار کارشناسی و علمی گفت: برای مدیریت منابع محدود، باید مشکلات ریشه یابی و حل آن‌ها اولویت بندی شود.
مرادپور افزود: وجود هفت هزار و ۸۰۲ کیلومتر طول راه‌های استان بیانگر سختی کار تعمیر، بهسازی و نگهداری این مسیر‌ها است که باید با در نظر گرفتن محدودیت‌های مالی مدیریت شوند.

انتهای پیام/ب

ایجاد ۲ آرامستان جدید در خرم آباد ضروری است

 

برچسب ها: استانداری ، آرامستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار