بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در راه است

مالک باشگاه تراکتورسازی برای تقویت خطوط مختلف سرخپوشان تبریزی با بازیکنان مختلفی مذاکره کرده است.

بمب های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در راه است/ مذاکره زنوزی با گزینه های خارجی در ترکیهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی قصد دارد همانند نیم فصل اول لیگ برتر بازیکنان نامی و مطرح را برای تیم خود به خدمت بگیرد و پروژه کهکشانی نقل و انتقالات زمستانی را شروع کند.

مالک متمول تراکتورسازی که سرمایه اش در کشور ترکیه است همواره مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظرش در این کشور انجام می‌دهد بنابراین گفته می‌شود او به ترکیه می‌رود تا با مامه تیام بازیکن سابق استقلال مذاکراتی داشته باشد و نخستین بمب نقل و انتقالاتی زمستانی را بترکاند.

البته گفته می‌شود تیام برای حضور دوباره در ایران شرط‌هایی دارد و باید دید زنوزی این شرط‌ها را قبول می‌کند یا نه.

علاوه بر این، سباستین جیووینکو بازیکن سابق یوونتوس هم مدنظر تراکتورسازان است و سرخپوشان تبریزی قصد دارند این بازیکن به خدمت بگیرند تا نقاط ضعف خود را برای نیم فصل دوم پوشش بدهند.

در حال حاضر جیووینکو ۳۱ ساله عضو تیم تورنتو در لیگ ام ال اس است و تراکتوری‌ها قرار است این بازیکن را جایگزین اروین کنند.

یکی از مسئولان تراکتورسازی بیان کرد که زنوزی در حال مذاکره باگزینه‌های مدنظر سرخ پوشان تبریزی است و به محض توافق نهایی با گزینه‌ها در سایت باشگاه نام آنها را اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: 

اظهارات مدیرعامل تراکتورسازی درباره خریدهای نیم فصل

واکنش باشگاه تراکتورسازی به لژیونر شدن مسلمی پور

بوی پول دلالان فوتبال را به تبریز کشاند


آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
بادآورده رو باد می بره
آخرین اخبار