گردهمایی فعالان اقتصادی، زمینه ساز گسترش روابط تجاری در توسعه مناطق گردشگری

در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی منطقه تجاری گردشگری سپاد برضرورت ایجاد همدلی و همکاری در زمینه تحقق اهداف پیش روی منطقه تاکید شد.

گردهمایی فعالان اقتصادی، زمینه ساز گسترش روابط تجاری در توسعه مناطق گردشگریبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسین پور مدیر عامل شرکت سپاد خراسان در گردهمایی فعالان اقتصادی این منطقه گفت: انجمن فعالان اقتصادی سپاد نقطه وصل همگرایی ها، هم اندیشی‌ها و همکاری‌ها در رونق بیش از پیش منطقه سپاد است.

رئیس هیئت مدیره انجمن فعالان اقتصادی منطقه تجاری گردشگری سپاد افزود: در حال حاضر شاهد بهره برداری و احداث بیش از یک میلیون متر مربع از مجموعه‌های تجاری و گردشگری در منطقه هستیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در ارتقای سطح گردشگری منطقه گفت: با وجود زیرساخت‌ها و حجم فعالیت‌های صورت گرفته در این منطقه نیازمند گسترش ارتباطات درونی بین همه مجموعه‌های اقتصادی هستیم و این امر نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف هر مجموعه و به تبع آن رونق منطقه تجاری گردشگری سپاد خواهد داشت.

وی با تاکید بر همراهی و همدلی مجموعه‌های اقتصادی منطقه گفت: این ارتباطات و همکاری‌ها با هدف رونق کسب و کار به جذب مخاطب بیشتر در منطقه خواهد انجامید که البته جز با برنامه ریزی، تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت‌های هر مجموعه پدید نخواهد آمد.

وی در ادامه افزود: موضوعات مختلفی جهت پیگیری در دستور کار انجمن قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به مباحث امنیتی، ترافیکی، نمای و منظر، مبلمان شهری و برگزاری رویداد‌های مردمی در سطح منطقه اشاره کرد.

حسین پور برآیند این فعالیت‌ها را بر رونق منطقه با دسترسی آسان مردم به منطقه سپاد، بسیار اثر بخش توصیف کرد و افزود: حضور مردم می‌تواند گردش مالی مناسبی برای همه مجموعه‌های اقتصادی ایجاد نماید و زمینه ورود سرمایه گذاران بیشتر را با اجرای پروژه‌های گردشگری مناسب تقویت کند.


در ادامه هوشنگ نژاد دبیر انجمن فعالان اقتصادی منطقه سپاد با اشاره به لزوم همفکری و هم افزایی مجموعه‌های اقتصادی در ایجاد رونق و توسعه منطقه گفت: تحول و دگرگونی در منطقه تنها با همدلی و هم افزایی مجموعه‌های اقتصادی به دست می‌آید و تلاش‌های گذشنه تنها با مشارکت یکپارچه کنونی به بار خواهد نشست.

وی افزود: منطقه تجاری گردشگری سپاد با دارا بودن پروژه‌های متعدد تجاری تفریحی با زیر بنای تجاری وسیع و همچنین پارکینگ‌های طبقاتی متعدد، از پیشتازان عرصه گردشگری کشور است.

دبیر انجمن فعالان اقتصادی سپاد با برشمردن ضرورت‌های تشکیل انجمن خاطر نشان کرد: تعدد و فراوانی پروژه‌های تجاری و پراکندگی آن در سطح شهر و شهر‌های طرقبه و شاندیز، حضور در بازار‌های کنونی با شرایط رقابتی جدید و کسب سهم مناسب از بازار، ضرورت و لزوم هم افزایی و تعامل کلیه فعالان اقتصادی موجود در منطقه را می‌طلبد.

انتهای پیام//ف. ح
 


توسعه و رونقی تجاری، مسیری برای جذب گردشگر

برچسب ها: گردشگری ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار