پیروزی با ارزش ارژن شیراز در ساوه

ارژنی ها، شهرداری ساوه را در هم کوبیدند.

پیروزی با ارزش ارژن شیراز در ساوهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در آخرین دیدار هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز تیم ارژن شیراز ۴-۳ بر میزبان خود شهرداری ساوه چیره شد.

در نیمه نخست ابتدا امید طالبی شهرداری ساوه را پیش انداخت، اما اسحاق سورغالی گل تساوی ارژنی را به ثمر رساند تا دو‌تیم با تساوی یک-یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازیکنان ارژن توفان به پا کردند و جعفر نجفی و مهدی زاهدی با زدن گل‌های دوم و سوم، نماینده فارس را پیش انداختند، ولی ابوالفضل حسینی با زدن گل دوم شهرداری ساوه بازی را حساس کرد، ولی در ادامه جعفر نجفی گل چهارم ارژن را وارد دروازه ساوه کرد تا گل سوم میثم نوری درمانی برای میزبان نباشد و پیروزی این دیدار برای نماینده فارس رقم بخورد و ارژن را از بحران شکست چند هفته گذشته خارج کند.

نعمتی مربی تیم ارژن در پایان این بازی گفت: دیدار پرفشاری را پشت سر گذاشتیم چرا که تیم شهرداری ساوه در انتهای جدول قرار داشت و یکی از آخرین شانس‌های آن‌ها برای بقا برد مقابل ما بود، اما بازیکنان ارژن بخوبی بازی را اداره کردند و از موقعیت بدست آمده استفاده کردند و برد امروز برای ارژن حاصل شد.

وی بیان کرد: ما پس از پیروزی امروز خیالمان برای ماندن در لیگ برتر راحت شد و از دیدار‌های بعد تنها برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم جدول و صعود به پلی اف تلاش می‌کنیم، چون بازی حریفان را بخوبی زیر نظر داریم و بازیکنان ارژن پتانسیل حضور در مرحله پلی را دارند.

تیم ارژن شیراز با این برد و ۲۶ امتیاز به مکان نهم جدول رده بندی صعود کرد و امیدهایش را برای صعود به پلی آف افزایش داد.

در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه شنبه یازدهم دی ماه، ارژن شیراز در مصافی حساس میزبان تیم صدرجدولی گیتی پسند اصفهان است.

انتهای پیام/ز

برتری خارج از خانه ارژن در لیگ برتر فوتسال

برچسب ها: فوتبال ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار