بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew 2 بپردازید! +معرفی و تصاویر

گیمر‌های بازی The Crew 2، پس از مدتی بازی به این نتیجه می‌رسند که هیچگونه لودینگ طولانی مدتی در این بازی به چشم نمی‌خورد و این موضوع با توجه به نقشه فوق‌العاده وسیع بازی، حرکتی بسیار درخور توجه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای پیچیده بازی‌های رایانه ای رقابتی جادویی را در میان شرکت های سازنده این بازی ها رقم زده است که هر کسی این رقابت را درک نمی کند و از جهتی می توان گفت؛ شرکت های بازی سازی هرکاری انجام می دهند تا در این رقابت پیروز میدان باشند. یکی از مواردی که شاید بتواند عنصری جدی در بحث رقابت باشد داستان سرایی و یا نکات فنی است که مخاطب را خسته نکند!

در همین راستا امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا به معرفی یک بازی که سعی کرده است لودینگ خسته کننده یک بازی رایانه ای را در بازی The Crew 2 رعایت نماید بپردازد، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

معرفی بازی The Crew 2

یوبی‌سافت این بار دیگر با داستان‌سرایی به The Crew 2 نیامده است. بازی از اولین رویداد Xtrem آغاز می‌شود؛ رویدادی که بزرگترین رقابت‌های ترکیبی در بازی محسوب می شود و شرکت‌کنندگان سوار بر سه وسیله نقلیه‌ی متفاوت باید در آن شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سلاح ها در بازی‌های رایانه‌ای +تصاویر


تفاوت سبک‌های رقابتی در بازی یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده The Crew 2 است. در جریان بازی The Crew 2 باید با حضور در پایگاه هر یک از چهار خانواده اصلی بازی، مجوز ورود به رقابت‌ها را به دست بیاورید.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

بازی در مجموع شامل چهار خانواده‌ی آف‌رود، فری‌سبک، پرو ریسینگ و مسابقات خیابانی می‌شود که هر کدام با رنگ مختص به خود در نقشه مشخص شده‌اند و رقابت‌های منحصر به فرد را برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Assassins Creed:Origins 


نکته ای که شاید هر گیمری با آن برخورد نماید این است که در بازی The Crew 2، هیچگونه لودینگ طولانی مدتی به چشم نمی خورد و این موضوع با توجه به نقشه فوق‌العاده وسیع بازی، حرکتی بسیار درخور توجه است. حالا، حتی برای انتقال به دورترین فواصل ممکن هم نیازی به لودینگ‌های خسته کننده نداریم.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

خوشبختانه، تمامی بخش‌های نقشه هم از همان ابتدا آزاد و باز هستند و حتی بازی، به صورت رایگان امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد! شما حتی می‌توانید ماشین‌های مورد علاقه‌تان برای خرید را امتحان کنید! اما خب علی‌رغم همه اینها، ماشین‌ها و وسایل دیگر رایگان نیستند و برای خرید ماشین نیاز به دنبال کننده و جمع آوری امتیاز دارید.


بیشتر بخوانید: Table Tennis Touch بازی تحسین شده از طرف گوگل +دانلود و فیلم


مورد دیگر هم انیمیشن‌ها برخورد و صدالبته، واکنش خودرو‌ها و دیگر وسایل به این برخوردهاست! این واکنش‌ها اصلاً و ابداً رضایت بخش نیستند و واقعاً آن احساس لازم را به ما نمی‌دهند. فارغ از جذابیت‌هایی که گیم‌پلی بازی The Crew ۲ دارد، این آزادی و در دسترس بودن آسان محتوا است که ما را به تحسین یوبی‌سافت و The Crew 2 وا می‌دارد. از همان ابتدا بازی تقریبا تمام خودرو‌ها و وسایل نقلیه را برای رانندگی آزمایشی در اختیار شما می‌گذارد.

شما از همان ابتدا می‌توانید بدون نیاز به خریداری وسیله نقلیه مورد نظر، سفری آزمایشی داشته باشید و حتی قبل از خرید خودروی مورد نظرتان، یک گردش چند دقیقه‌ای در شهر بزنید. از طرفی به سرعت و بدون لودینگ طولانی می‌توانید به راحتی رقابت‌های موردنظرتان را انتخاب کنید و بی‌دردسر وارد مسابقه شوید.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

یکی از مهمترین مکانیک‌های بازی The Crew 2 قابلیت سوییچ سریع میان سه وسیله نقلیه است. در جریان بازی می‌توانید به راحتی هواپیمای خود را به قایق یا خودرو تبدیل کنید و در خیابان یا دریا سفر کنید. مکانیک سوییچ میان سه کلاس رقابتی بدون ایراد کار می‌کند و استفاده از آن لذت بخش است.


بیشتر بخوانید: بازی ترسناک DEAD TARGET


مانند گذشته در بازی The Crew 2 نیز از همان ابتدا به تمام نقشه دسترسی کامل دارید، هرچند برای شرکت در مسابقه‌های جدید باید وسیله نقلیه لازم را خریداری کنید یا تعداد «دنبال‌کننده‌های» خود را به تعداد مشخصی برسانید.

از طرفی در کنار رقابت‌های مربوط به هر کلاس، می‌توانید چالش‌های مهارتی جذابی را نیز انجام دهید که در سرتاسر نقشه پخش شده‌اند.

شاید بتوان گفت ؛ از لحاظ رقابت‌ها و تنوع رقابتی، بازی The Crew 2 به هیچ عنوان کم نگذاشته است. حتی با انجام تمام ماموریت‌ها و چالش‌های مهارتی، هنوز می‌توانید رکورد‌های سایر بازیکنان را جابه‌جا کنید و نام خود را در صدر لیدربورد قرار دهید.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

نکات فنی بازی The Crew 2

یوبی‌سافت بی‌شک هنوز هم به شکل استادانه‌ای بهترین نورپردازی را در دنیای بازی‌های خود دارد و به ویژه در شرایط خاص آب و هوایی، شاهد جلوه‌های بصری چشم‌نوازی هستیم. با وجود این نقطه قوت یوبیسافت، The Crew 2 ایراداتی عجیب را در زمینه گرافیکی به ویژه طراحی بی‌روح و خسته کننده شخصیت‌ها دارد.


بیشتر بخوانید: شلیک مرگبار


تمام شخصیت‌های بازی The Crew 2 از جمله شخصیت خود شما فرقی با یک جسم بی‌روح نمی‌کنند و حتی ان‌پی‌سی‌ها نیز مجموع حرکات تکراری و بی هدف را انجام می‌دهند. علی‌رغم توانایی که از یوبی‌سافت برای خلق انیمیشن چهره شخصیت‌ها سراغ داریم، عجیب است که شخصیت‌هایی که بخشی از داستان بازی هستند و گاه و بی‌گاه به سراغ آن‌ها می‌رویم، تا این اندازه بی‌روح طراحی شده‌اند و ظاهرا یوبی‌سافت تنها خواسته انسان‌هایی را در دنیای بازی جای دهد. از طرفی فیزیک در بازی The Crew 2 معنی ندارد.

بدون لحظه‌ای لودینگ به بازی The Crew ۲ بپردازید! +معرفی و تصاویر

برخورد خودرو با محیط از جمله صخره‌ها و درختان راضی‌کننده نیست و احساسی را که از یک برخورد انتظار داریم، به بازیکن منتقل نمی‌کند. اگر با خودروی فورمولا ۱ با نهایت سرعت به مانعی بکوبید، تنها یک ترنزیشن ظاهر می‌شود و خودروی شما صحیح و سالم در اختیارتان قرار می‌گیرد.


دانلود کنید: بازی خاطره انگیز Banana Kong


متاسفانه بی‌روح بودن در برخورد‌ها یا حتی محیط شهر‌های بازی به شدت احساس می‌شود. به ویژه در هوای برفی، شاهد افکت‌های نشستن برف روی خودرو هستیم که برخلاف عبور از داخل باتلاق‌ها، اصلا واقعی به نظر نمی‌رسد و بیشتر شبیه پاشیده شدن رنگ روی خودرو می‌ماند.

بازی The Crew 2 مسلما بهترین بازی جهان باز ریسینگ صنعت بازی نیست، اما هنوز هم می‌شود آن را یک بازی پرمحتوا برای عاشقان ریسینیگی دانست که می‌خواهند درگیر رقابت‌های آرکید و نه‌چندان پیچیده شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: crew ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار