مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد:

راه اندازی ۴۵ حرفه جدید در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت:از آغاز امسال ۴۵ حرفه جدید در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛خوش آیند مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت:از آغاز امسال 45 حرفه جدید در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان راه اندازی شد.

وی افزود: 175 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان جنوبی فعال است که در 9 ماه گذشته هزار و 78 دوره مهارت آموزی در 167 حرفه برای علاقه مندان برگزار کرده است.

خوش ایند گفت: 45 حرفه از 167 حرفه ای که در 9 ماه گذشته در این آموزشگاه ها به علاقه مندان آموزش داده شده جدید است که بر اساس نیازهای روز جامعه و استان و همچنین ظرفیتهای بومی خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی افزود:ساخت محصولات نمدی مدرن، حصیر بافی، کاغذ بافی، کاربر و پرورش دهنده گیاهان دارویی، فرمولاتور تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی گیاهی، اسانس گیری از گیاهان دارویی، لایحه نویسی قضایی، دستیاری اجرایی امور حقوقی و تربیت مربی زبان انگلیسی کودکان از جمله حرفه های جدیدی است که امسال به علاقه مندان در خراسان جنوبی آموزش داده می شود. 

وی همچنین افسر بهداشت ایمنی و محیط زیست، طراحی پروژه های ساختمانی به صورت سه بعدی و دو بعدی، طراحی و مدل سازی سازه های فولادی و بنتی به وسیله نرم افزار و مهندسی کامپیوتر در نفوذگری را نیز از دیگر حرفه های جدیدی که امسال به علاقه مندان در خراسان جنوبی آموزش داده می شود عنوان کرد.

خوش آیند افزود: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در 9 ماه گذشته یک میلیون و 244 هزار و 375 نفر ساعت، آموزش مهارت به علاقه مندان ارائه کرده اند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: این آموزشها 344 هزار نفر ساعت بیشتر از تعهدی است که آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان برای 9 ماه داشته اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.