خدادادی خبر داد؛

حمایت مجلس از جامعه معلولان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از جامعه معلولان و همه سازمان‌هایی که در جهت حمایت از اقشار محروم و نیازمند قدم برمی‌دارند، حمایت می‌کنیم.

خدادادی:به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مجلس از جامعه معلولان و همه سازمان‌هایی که در جهت حمایت از اقشار محروم و نیازمند قدم برمی‌دارند، حمایت می‌کند.

خدادادی گفت: در قانون برنامه ششم توسعه از حدود ۱۲۸ ماده، ۳۱ ماده مربوط به آسیب‌های اجتماعی است و این نشان‌دهنده تعامل مناسب بین مجلس و بهزیستی است.

وی ادامه داد: در این مراسم همچنین پهبد پورشبانان سرپرست سازمان بهزیستی کشور از افزایش پوشش مستمری در مددجویان این سازمان خبر داد و گفت: در سال جاری حمایت‌ها بیشتر شده است.

پورشبانان ادامه داد: جمعیت یک میلیون و ۳۰ هزار نفری مددجویان نسبت به ۴۰ سال پیش، دو برابر شده است.

 مسعودی فرید معاون اجتماعی بهزیستی کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: در قانون ششم توسعه احکام زیادی مربوط به بهزیستی است؛ به طوری که راه‌اندازی اورژانس اجتماعی از این مقوله‌ها است.

وی ادامه داد: قانون جامعه حمایت از معلولان، آزمایش ژنتیک، افزایش سقف مستمری مددجویان و توجه به نظام‌های اجتماعی از دیگر اقداماتی است که طبق قانون دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار