راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار + تصاویر

راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم غیور و ولایتمدار ساعتی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار ساعتی پیش از عرصه میدان شهدا آغاز شد.
 
راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار/ ۹ دی تجلی آگاهی و معرفت سیاسی ملت ایران است +تصاویر
مردم ولایتمدار مشهد  امروز پرشور آمده اند تا حضور با بصیرت خود را در عرصه مجاهدانه به تصویر بکشند و بار دیگر برائت خود را از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنند و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دست نشانده هایش به نمایش بگذارند.

امروز زن و مرد، پیرو جوان در خراسان رضوی با غیرت دینی و بیداری اسلامی آمده اند تا فتنه گران و فریب خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه‌ی جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی (ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشار‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌ها نخواهند شد و با بصیرت و اراده پولادین متکی بر ایمان، با دل و جان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد.
 
راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار/ ۹ دی تجلی آگاهی و معرفت سیاسی ملت ایران است +تصاویر
مردم ولایتمدار خراسان رضوی و مشهد مقدس امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یکبار دیگر وفاداری خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه اعلام می‌کنند.
 
راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار/ ۹ دی تجلی آگاهی ، معرفت و بصیرت سیاسی ملت ایران است +تصاویر
مراسم راهپیمایی ۹ دی امروز در مشهد ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز شد و هزاران زائر و مجاور بارگاه منور امام رضا (ع) پس از طی مسیر تا حرم رضوی در رواق امام خمینی (ره) اجتماع و از برنامه‌های حرم مطهر بهره‌مند می‌شوند.
 
راهپیمایی ۹ دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار/ ۹ دی تجلی آگاهی و معرفت سیاسی ملت ایران است +تصاویر

در مراسم اجتماع مردم در رواق امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی -سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مردم خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند

برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.