رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد:

دانشکده‌های علوم و تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر منتقل می‌شوند

اسکندری گفت: بخش‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات مانند دانشکده‌ها که محل تردد هستند به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر منتقل می‌شود.

صالح اسکندری رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد اسلامی  در گفت‌وگو  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تغییر محل دانشگاه‌های واحد علوم تحقیقات و  انتقال مجموعه‌های دانشگاهی  به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر گفت: به دنبال این هستیم تا دانشکده‌ها را به پایین‌تر۱۸۰۰ از متر برسانیم.

وی ادامه داد: این دانشگاه سال‌ها پیش ساخته شده است و برخی از دانشکده‌های آن بالاتر از هزار و هشتصد متر ساخته شده‌اند که اکنون برای جلوگیری از برخی اتفاقات احتمالی می‌خواهیم این دانشکده‌ها را به پایین‌تر و زیر هزار و 800 متر برسانیم.

اسکندری درباره مراکز پژوهشی و آموزشی واحد علوم تحقیقات بیان کرد: دانشگاه علوم تحقیقات دارای دو بخش پژوهشی و آموزشی است و برخی از واحدهای آموزشی بالاتر از هزار و 800 متر هستند و بخش‌های پژوهشی در محل‌هایی زیر هزار و 800 متر قرار گرفته‌اند که بر اساس برنامه‌ جدید می‌خواهیم مراکز پژوهشی که تردد در آنجا کمتر است را به جای واحدهای آموزشی قرار دهیم و آنها را در دانشکده‌هایی که بالاتر از هزار و 800 متر قرار دارند ببریم.

 رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: اکنون با دستور رئیس دانشگاه علوم تحقیقات بررسی‌ها در حال انجام گرفتن است و بحث‌های تحقیقاتی انجام می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت مسئولان کمیته ویژه پیگیری برای رسیدگی به وضعیت مصدومان گفت: نمایندگان دانشگاه  در بیمارستان‌های حضرت رسول، امام خمینی، نورافشان، خاتم الانبیاء، عرفان، شریعتی و لاله حضور دارند و به  وضعیت مصدومان رسیدگی می‌کنند.

اسکندری درباره چرایی انتقال مجروحان از بیمارستان شریعتی به بیمارستان نورافشان اظهار کرد: این اتفاق به درخواست خانواده ها انجام گرفته و وضعیت مصدومان سانحه در بیمارستان‌های عرفان و خاتم النبیا رو به بهبود است.

انتهای پیام/

جابجایی دانشکده‌های علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار