آغاز به کار نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار/ شیخ زکزاکی و حامد زمانی تقدیر شدند

برگزیدگان نهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

آغاز به کار نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار/ شیخ زکزاکی و حامد زمانی تقدیر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور مردم و جمعی از اهالی رسانه عصر روز یکشنبه  ۹ دی در تالار اندیشه حوزه هنری  برگزار شد.

مهدی دوستی مجری و رئیس پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس گفت: امیدواریم بتوانیم برای ساختن آینده آفتابی ایران اسلامی تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود:امروز کار دشمن القای ناتوانی و ناکارآمدی نظام است که در راس آن‌ها، شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دارد.

دوستی با طرح این سوال که اگر ایران نمی‌تواند پیشرفت کند پس چرا رهایش نمی‌کنید؟ ادامه داد: بگذارید مانند کشورهای کوچک کار خودش را انجام دهد. این تضاد عمل و گفتار دشمن جالب و جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه دلیل این اتفاق حتما الگو شدن انقلاب اسلامی در دنیا است چرا که ملت های زیادی دنباله رو ما هستند، افزود: ما اگر بخواهیم انقلاب را به چند برهه تقسیم کنیم؛ اول جنگ، دوم فتنه سیاسی و در حال حاضر فتنه اقتصادی و تحریم است.

دوستی با بیان اینکه در فتنه اول در جنگ پیروز شدیم،گفت: در فتنه سیاسی نیز ملت به میدان آمدند و باعث تحکیم نظام شدند که البته پیروی از فرمان حضرت آقا بود و در حال حاضر در برهه فتنه سوم هستیم که  به امید خدا این فتنه را هم با قدرت پشت سر می گذاریم.

وی در ادامه از پالایشگاه خلیج فارس به عنوان مکانی مهم یاد و بیان کرد: این پالایشگاه در پنج مورد جزء اولین هاست و زمان تحریم ها، تبدیل تهدید به فرصت را رقم زد و کارها و اهداف بزرگی را با نیروهای ایرانی پیش برد.

دوستی با تاکید بر اینکه بصیرت، غیرت و فرهنگ اسلامی سه کلید واژه‌ای هستند که می‌توانند ما را به اهداف بزرگ و بزرگتری برسانند،گفت: با این همه پتانسیل امیدواریم که ملت ایران به زانو ننشیند و به اهداف خود برسد.

در ادامه برنامه از چند خانواده شهید برای اهدای جایزه بخش پویا نمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، گزارش خبری، آیتم تلویزیونی، موشن گرافی و کلیپ و برنامه تلویزیونی اینترنتی دعوت شد.

*پویانمایی

لوح افتخار پویانمایی به اثر «روز از نو» به کارگردانی حسن اسدی و فانوس این بخش به «شهرهزار کبوتر» اثر مریم هاشم نژاد و پوریا نیک منش اهدا شد.

*نماهنگ

فانوس بخش نماهنگ به اثر «علی کوچولو» ساخته حامد حیدری و جایزه ویژه این بخش به سید مهدی حسینی برای «قاصدک» ،«خلوت خوب» و «خونه مادربزرگه» تعلق گرقت.

*برنامه تلویزیونی

در بخش برنامه تلویزیونی لوح افتخار به «به وقت جام» ساخته علیرضا بوالی، فانوس این بخش به «دوران» به تهیه کنندگی فرشاد منجزی اهدا شد.

*برنامه تلویزیونی اینترنتی

لوح افتخار بخش تلویزیون اینترنتی به «یه بوم و دو هوا» به تهیه کنندگی فاطمه احمدی و فانوس این بخش به اثر شهرآرا به کارگردانی میلادگودرزی اهدا شد.

در بخش آیتم تلویزیونی، موشن گرافی و کلیپ، هیچ اثری  واجد دریافت جایزه نبود.

دهقانی اشکدری برای «معلمانی که کارگری می‌کنند» لوح افتخار گزارش خبری گرفت و فانوس به سعید پرویزی برای کارگردانی «قاچاق سوخت» رسید.

*گزارش خبری

در بخش گزارش خبری، جایره ویژه به همراه دستکش ننه عصمت به زهرا چخماقی رسید.

 چخماقی پس از دریافت جایزه گفت: سعی می کنم کارم را به خوبی و درست انجام دهم و از خانواده شهدا می‌خواهم برای من دعا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۱:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۷
بی نظیر بود
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۳:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
حرفاشون خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۲۳:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سلام.اقای زمانی خیلی متواضعند ایشون شایسته بهترینها هستن...امیدوارم قدر چنین هنرمردایی بیشتر دانسته بشه...
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
درد دل حامد همایون ؟
Iran (Islamic Republic of)
سادات رضوی
۲۲:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سلام خسته نباشین درددل های حامد زمانی نه حامد همایون
Iran (Islamic Republic of)
Bita
۲۲:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
دم بچه های عمار گرم. گل کاشتن تو افتتاحیه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
واقعا برنامه ی بی نظیری بود.حضور آقای زمانی و آقای آهنگران و خانواده ی شهید احمدی روشن، و دختر و مادر شهید جایگاه رو ستاره بارون کرده بود.از همه زیباتر قسمتی بود که آقای آهنگران انگشتر انداختن دست آقای زمانی.حرفای این بزرگان بسیار بسیار تأمل برانگیز بود.
Iran (Islamic Republic of)
Negin
۲۲:۴۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
جشنواره بی نظیییر بود فوق العاده بود واقعا لذت بردیم
آخرین اخبار