متأسفانه بازیکنان سپاهان روی گلی که این تیم به ثمر رساند، بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت:متأسفانه بازیکنان سپاهان روی گلی که این تیم به ثمر رساند، بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و گل زدن به هر قیمتی درست نیست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 2 تیم از مدعیان لیگ امسال هستند و می‌دانستیم که بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم.

وی با بیان اینکه تیمش برای کسب 3 امتیاز به دیدار سپاهان رفته بود، افزود: در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود. متأسفانه بازیکنان سپاهان روی گلی که این تیم به ثمر رساند، بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و گل زدن به هر قیمتی درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: بازیکنان این تیم پس از آن چند بار به زمین افتادند، اما ما هر بار بازی جوانمردانه را رعایت کردیم. به هر حال در پایان این بازی امتیازها تقسیم شد.

محمودی درباره درگیری‌های نیمه دوم این مسابقه و صحبت‌هایی که با داور بازی داشت، گفت: قضاوت داور واقعاً خوب بود، اما اعتراض من روی صحنه‌ای بود که توپ به سر بازیکنان ما برخورد کرد چون برخورد با سر حساس است و به نظر من داور باید بازی را متوقف می‌کرد که البته داور به من گفت صحنه را ندیده است.

وی اضافه کرد: تنش زمانی آغاز شد که بازیکنان سپاهان بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. به هر حال دربی حساس بود و این حساسیت‌ها باعث شد تنش‌هایی هم به وجود بیاید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنانم که امروز واقعاً خوب بودند و تلاش زیادی انجام دادند، تشکر می‌کنم. در این فصل ذوب‌آهن جدیدی می‌بینیم و امیدوارم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/م

سپاهانی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.