زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران به زودی راهی ایران خواهد شد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌شود، در صدد است تا در اردوی دوحه قطر با حضور تیم‌های میزبان، کویت و تاجیکستان شرکت کند تا بتواند به آمادگی کامل برسد. اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از ۱۳ دی در هتل آکادمی فوتبال آغاز می‌شود تا شاگردان مرد کروات پس از برگزاری ۱۰ روز تمرین راهی دوحه شوند.

تیم ملی فوتبال امید ایران تاکنون با تیم‌های سوریه (۲) و عمان، دیدار تدارکاتی برگزار کرده و به ۲ برد و یک تساوی رسیده و امیدوار است طلسم حدود نیم قرن نرفتن به المپیک شکسته شود. زلاتکو کرانچار که اکنون درحال استراحت است، فردا ۱۲ دی راهی تهران خواهد شد تا در اردوی تیم ملی فوتبال امید شرکت کند.

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) در نخستین بازی، ۲۵ دی با امید‌های تاجیکستان رقابت می‌کنند و پس از اینکه به تهران آمدند به استراحت خواهند پرداخت. فدراسیون فوتبال ایران در صدد است تا تیم ملی امید در تورنمنت کافا شرکت کند، اما هنوز کار‌های اداری انجام نشده است.

در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ایران با تیم‌های یمن، عراق و ترکمنستان همگروه است و تلاش می‌کند تا در تهران جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آورد.


بیشتر بخوانید:

پیروزى تیم ملى فوتبال امید ایران برابر عمان

برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال امید در تورنمنت قطر اعلام شد

پیروزى تیم ملى فوتبال امید ایران برابر عمان


انتهای پیام/

کرانچار به زودی راهی ایران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار