رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های اردبیل از شکل نمادین خارج می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تلاش بر این است که فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های اردبیل از شکل نمادین خارج شده و به سمت کار‌های عمیق و تاثیرگذار پیش برویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد امور ایثارگران که با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور بحث اشتغال است و از مأموریت های ما در دانشگاه اشتغال دانش بنیان است.

وی افزود: تاکنون شرکت های تعاونی دانشجویان و دانش آموختگان برای اشتغال زایی در دانشگاه ایجاد شده است و در مدیریت جدید دانشگاه به ایجاد برنامه های تحولی و موضوع نوآوری توجه خاصی دارد و با دید وسیع، در حل اساسی موضوعات تمرکز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تلاش بر این است که فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های اردبیل از شکل نمادین خارج شود و به سمت کارهای عمیق و تاثیرگذار پیش برویم. دانشگاه در گذشته بیشتر به مسائل آموزشی پرداخته و به سایر موضوع ها توجه کمتری شده است.

رحیم صدقیان مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل نیز از تشکیل ۵کارگروه و شورا خبر داد و گفت: کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شورای مناسب سازی، شورای مشورتی، شورای هماهنگی و شورای ساماندهی گلزار شهدا تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز به موضوع آموزش از دیدگاه امام خمینی(ره ) اشاره کرد و گفت: آموزش و تربیت فرزندان شهدا، از مهمترین موضوعات است که باید به آن توجه شود و در اولویت قرار گیرد.

یاسر شاهی ضمن تشکر از همکاری واحد اردبیل با دانشجویان ایثارگر، ابراز رضایت خود و مجموعه بنیاد شهید را اعلام کرد.

در این جلسه موضوع بررسی مشکلات ایثارگران، نحوه حمایت از دانشجویان ایثارگر، فراهم نمودن تسهیلات برای آنها، بررسی وضعیت تحصیلی شامل دانشجویان نمونه و مشروطی و مشکلات اشتغال این قشر دانشجو بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ت

تلاش برای بررسی مشکلات و فراهم نمودن تسهیلات برای دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.