کارخانه ذوب مفید اسد آباد فعال می‌شود

کارخانه ذوب مفید اسدآباد پس از ۱۲ سال تعطیلی در آینده نزدیک فعال می‌شود.

کارخانه ذوب مفید اسد آباد فعال می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کریم حمیدوند، فرماندار اسدآباد گفت: کارخانه ذوب مفید اسدآباد فعالیت خود را پس از ۱۲ سال تعطیلی در آینده نزدیک توسط سرمایه گذاران جدید بخش خصوصی از جمله یک سرمایه گذار خارجی آغاز خواهد کرد.

وی افزود: فعالیت مجدد این کارخانه به عنوان یکی از صنایع مادر همراه با طرح توسعه بوده که در صورت اجرای طرح توسعه کامل این پروژه برای ۵۰۰ جوان اسدآبادی اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: این کارخانه برای طرح توسعه شرکت توسط سرمایه گذاران جدید  به ۶ مگاوات برق در زیرساخت شهرک صنعتی نیاز داشت که شهرک صنعتی شهرستان پاسخگوی این میزان مگاوات برق نبود  و با پیگیری و جلسات انجام شده گذشته از جمله جلسه‌ای در دفتر معاون امور اقتصادی استانداری همدان  افزایش زیرساخت برق کل شهرک صنعتی اسدآباد از ۳ مگاوات برق به ۱۳ مگاوات تصویب شد.

وی اظهار داشت: در این مصوبه مقرر شد با اعتباری افزون بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق سرمایه‌گذار، فرمانداری، شهرک صنعتی و شرکت برق زیرساخت برق شهرک صنعتی از ۳ مگاوات به ۱۳ مگاوات برق افزایش یابد.

حمیدوند  تبدیل ضایعات آهن آلات فرسوده را به آهن آلیاژی از تولیدات این کارخانه عنوان کرد  و گفت: این شرکت پیش از این با ظرفیت ۲ تن و با مجوز ۱.۵ مگاوات برق فعالیت داشته، اما متاسفانه به دلیل ضعیف بودن زیرساخت برق شهرک تعطیل شده است.

وی ابراز داشت: افزایش زیرساخت‌های برق شهرک صنعتی  اسدآباد از نقش موثری در جذب سرمایه گذاران جدید در این شهرک خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

 

 کارخانه ذوب مفید اسد آباد فعال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.