عملکرد ناامیدکننده عناوین بتلفیلد ۵ و فال‌اوت ۷۶ در بازار فروش

دو عنوان Battlefield 5 و Fallout 76 علی‌رغم فروش خوب خود در ابتدا، با کاهش فروش و بازخورد منفی از سوی منتقدان و طرفداران همراه شدند.

عملکرد ناامید کننده عناوین Battlefield 5 و Fallout 76 در بازار فروشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه بازی‌های Battlefield 5 و Fallout 76 در شروع، فروش خوبی در ماه نوامبر داشتند، اما فروش مجموع هر دو بازی به طور مجزا پایین‌تر از نسخه‌های قبلی خود بوده است. حتی این دو بازی در فروش دیجیتال هم خوب عمل نکرده و کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.

بر اساس گزارش SuperData هر دو بازی در حالی که در ماه نوامبر جزو پرفروش‌ترین بازی‌های مخصوص کنسول شناخته می‌شدند، اما در ادامه با افت مواجه شده و مخصوصا نسبت به نسخه‌های قبلی خود فروش کمی داشتند. در این گزارش آمده: " برآورد ما این است که Battlefield V و Fallout 76 در مجموع ۱.۹ و ۱.۴ میلیون نسخه به ترتیب بر روی کنسول و رایانه‌های خانگی فروش داشته‌اند. " این خبر می‌تواند برای شرکت‌های EA (سازنده Battlefield 5) و Bethesda (سازنده Fallout 76) نگران کننده باشد، زیرا نشان دهنده عملکرد مایوس کننده این دو بازی است.

اگر نقد و بررسی‌های سایت‌های مختلف را بخوانید و به نظرات طرفداران این دو بازی دقت کنید، متوجه می‌شوید که هر دو بازی نسبت به نسخه‌های قبلی خود عملکرد ضعیف‌تری در جذب مخاطب داشته‌اند و دلیل اصلی فروش پایین آن‌ها هم همین موضوع است.

عملکرد ناامید کننده عناوین Battlefield 5 و Fallout 76 در بازار فروش

به طور مثال سایت معتبر GAMESPOT زمانی که Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ عرضه شد نمره ۸.۵ را به این بازی اختصاص داد، در حالی که دو نسخه این بازی نمره ۸ را از این سایت دریافت کردند. همچنین Battlefield 3 از سایت IGN نمره بسیار خوب ۹ را به دست آورد در صورتی که نسخه چهارم این بازی نمره ۸ و Battlefield 5 نمره ۷.۵ را از این سایت دریافت کردند. از طرفی بازی Fallout 76 نمره بسیار بد 5 را از سایت IGN به دست آورد آن هم در صورتی که نسخه قبلی این بازی یعنی Fallout 4 نمره ۹.۵ را دریافت کرده بود. به وضوح مشخص است که این دو بازی در ساختار اصلی خود دچار مشکل شده‌اند، هر دو شرکت نیاز دارند تا به عقب برگشته، دلایل این کم‌اقبالی را جستجو کنند و راه بازگشت به دوران اوج فرنچایز‌های خود را پیش بگیرند.

عملکرد ناامید کننده عناوین Battlefield 5 و Fallout 76 در بازار فروش

این دو بازی هر دو در ماه نوامبر سال جاری عرضه شدند و قابلیت اجرا بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن چهار و رایانه‌های شخصی را دارند.


بیشتر بخوانید: فیسبوک به دنبال ساخت ارز دیجیتال مخصوص برای WhatsApp


انتهای پیام/

عناوین Battlefield 5 و Fallout 76 در بازار فروش شکست خوردند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.