افتتاح مسیر روگذر پل امام رضا (ع) با ترخیص نشیمنگاه‌ها از گمرک

معاون هماهنگی امور استانداری قزوین گفت: تعطیلی ساخت روگذر امام رضا (ع) بابت مشکل ترخیص نشیمنگاه‌های وارداتی از گمرک است.

افتتاح مسیر روگذر پل امام رضا (ع) با ترخیص نشیمنگاه‌ها از گمرکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی فرخزاد،معاون هماهنگی امور استانداری قزوین گفت:۵۰درصد این نشیمنگاه‌ها وارد استان شده و در صورت ترخیص ۵۰ درصد باقی‌مانده، پل امام رضا (ع) به‌زودی افتتاح خواهد شد.

فرخزاد بیان کرد: وضعیت ساخت قسمتی از پل که داخل باغات سنتی رفته و رینگ شهر را به زیرگذر بلوار مرحوم ابوترابی متصل می‌کند، در بلاتکلیفی قرار دارد.

وی افزود: این پل از میان ۷۰۰ متر از باغات سنتی استان قزوین عبور می‌کند که بر همین اساس شورای عالی معماری و شهرسازی دستور توقف ساخت این پل را صادر کرده است.

فرخزاد تصریح کرد: دلیل دستور شورای عالی معماری و شهرسازی برای جلوگیری از ساخت پل، به دلیل قطع نشدن درختان در باغات سنتی بوده است.

معاون هماهنگی امور استانداری قزوین تصریح کرد: این شورا برای قسمت روگذر پل امام رضا (ع) دستوری صادر نکرده و تعطیلی ساخت این روگذر بابت مشکل ترخیص نشیمنگاه‌های وارداتی از گمرک است.

وی با اشاره به اینکه این پل مصوبات بالا دستی داشته و طرح جامع ترافیک برای ساخت این پل مصوب شده، افزود: ساخت این پل به واسطه مصوبه شورای عالی ترافیک و طرح جامع شهر قزوین آغاز شده، اما این در حالی است که امروز جلوی ادامه پیشرفت فیزیکی آن گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور استانداری قزوین با بیان اینکه قسمت زیرگذر این پل همچنان در این وضیعت باقی می‌ماند تا نظر شورای عالی معماری و شهرسازی تغییر کرده و یا اینکه نظریه جدیدی را به ما ابلاغ کنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که مجوز ساخت این پل داده شود،به سرعت این پل به مراحل پایانی نزدیک شده و در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ژ

افتتاح پل امام رضا(ع) به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار