معاون عمرانی وزیر کشور:

خرم آباد ظرفیت تبدیل به یک شهر گردشگری راداراست

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرستان خرم آباد ظرفیت تبدیل شدن به یک شهر گردشگری را در بخش‌های مختلف دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: در آینده نزدیک با توجه به زیرساخت‌هایی که در خرم آباد در حال ایجاد است، این شهر به یک قطب گردشگری تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهمان نوازی مردم لرستان زبانزد عام و خاص است، یادآور شد: لرستان یک استان چهارفصل و زیباست که می‌توان از ظرفیت‌های طبیعی، خدادادی و تاریخی آن به خوبی استفاده کرد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز گذشته به استان لرستان سفر کرده و در این سفر ۲ روزه در همایش شهرداران استان لرستان که با حضور استاندار لرستان، معاون عمرانی و جمعی از مسئولان و شهرداران سراسر استان لرستان در استانداری لرستان برگزار شد، شرکت کرد.

جمالی نژاد علاوه بر این، امروز از طرح‌های عمرانی شهرخرم آباد شامل پارک شاپوری، برج‌های دوقلو، زیرگذر بهارستان و چند طرح دیگر بازدید کرد و در پیاده روی هفته ایمنی و زلزله در خرم آباد شرکت داشت.

انتهای پیام/م

خرم آباد ظرفیت تبدیل به یک شهر گردشگری را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار