فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس؛

رفع تصرف ۵۸۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در فارس

بیش از ۵۸۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در فارس رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان فارس گفت: با تلاش این یگان و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی،در سه ماه سوم امسال بالغ بر ۵۸۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در فارس رفع تصرف شده و به بیت المال بازگردانده شد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه پیگیری در مورد این اراضی در قالب ۲۹ فقره پرونده رفع تصرف فوری و صدور ۱۲ فقره اجرای حکم در نقاط مختلف استان فارس انجام شده است، گفت: ارزش تقریبی این املاک بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

وی به نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات اشاره و اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تصرف غیرقانونی با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس تماس بگیرند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: چنانچه افراد قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند، حتما در خصوص املاک مورد نظر از طریق راه و شهرسازی، استعلام لازم را انجام داده و از خرید املاک فاقد اسناد مالکیت رسمی، خودداری کنند.
انتهای پیام/م

خروج زمین های ملی از دست متصرفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.