افزایش فرهنگ کارآفرینی در قالب محتوای دیجیتال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: فرهنگ کارآفرینی در قالب حمایت از تولید کنندگان محتوای دیجیتال افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری این اداره کل و حوزه هنری استان اردبیل، افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در حوزه تولید محتوای دیجیتال در استان اردبیل باید فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در قالب حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال بویژه انیمیشن، فیلم کوتاه و موشن گرافیک افزایش یابد.

وی افزود: فضای مجازی، فضای بزرگی برای انتشار محتوای دیجیتال است و تمامی مجموعه‌های دخیل باید تلاش حداکثری خود را در تولید، انتشار و حمایت از تولیدکنندگان این بخش به عرصه ظهور بگذارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن اشاره به ارتقای سطح سواد و فرهنگ دیجیتال در استان، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک توانمندسازی و با مشارکت اداره کل ICT و حوزه هنری استان اردبیل کاملا موثر بوده و نقطه عطفی در جهت رشد استعداد‌ها است.

رزمی ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری دو نهاد در زمینه‌های مختلف، ادامه داد: امضای این تفاهم نامه همکاری قطعاَ باعث ایجاد انگیزه برای متخصصین و تولید کنندگان محتوا و سبب اشتغال زایی و خلق ثروت در این حوزه می‌شود.

وی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به صورت جدی پیگیر توسعه و رشد کارآفرینی از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و از شرکت‏ها و افراد فعال در این حوزه فاوا حمایت می‌‏کند.


انتهای پیام/ح

فضای مجازی، فضای بزرگی‌ برای انتشار محتوای دیجیتال است

برچسب ها: ارتباطات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار