رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد؛

برخورد تریلی و نیسان در محور قم_ تهران باز هم حادثه آفرید

سرهنگ پناهی گفت: در محور قدیم قم - تهران تصادف کشنده هوو با وانت نیسان به علت بی مبالاتی از سوی راننده کشنده هوو نسبت به وانت نیسان به علت تجاوز به چپ منجر به حادثه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم با بیان اینکه متأسفانه یک دستگاه تریلی کشنده هوو شامگاه شنبه در قم حادثه آفرید،گفت: در محور قدیم قم - تهران کیلومتر ۵۲ تصادف کشنده هوو با وانت نیسان به علت بی مبالاتی از سوی راننده کشنده هوو نسبت به وانت نیسان به علت تجاوز به چپ منجر به حادثه شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: این حادثه منجر به فوت در دم راننده نیسان و مجروح شدن راننده کشنده هوو شد.

دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در مورد این حادثه اعلام کرده است: بلافاصله بعد از این حادثه نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم خود را به محل حادثه رسانده و یک نفر که مصدوم شده بود را به بیمارستان منتقل کردند.

وی عنوان کرد: بیشترین علت تصادفات جاده‌ای استان قم که ۴۸ درصد عمده آن را سهم خود کرده است عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است و ۷۰ درصد از سهم تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر قم اتفاق می‌افتد.

در این حادثه یک آقا حدود ۳۵ ساله در محل به علت شدت آسیب‌های وارده جان خود را ازدست داد و راننده خودروی سنگین هم دچار سوختگی حدود ۵۰ درصد شد که ‌پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه به بیمارستان فرقانی منتقل شد.

انتهای پیام/ح

برخورد تریلی و نیسان در قم یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار