بیگلری در تذکر شفاهی:

آقای رئیس‌جمهور! جوانان در انتظار وعده‌های اشتغال شما هستند

نماینده مردم سقز گفت: آقای روحانی شما وعده اشتغال سالانه یک میلیون نفر را داده‌اید، لذا جوانان در انتظار تحقق وعده شما هستند.

آقای رئیس‌جمهور! جوانان در انتظار وعده‌های اشتغال شما هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیگلری نماینده مردم سقز در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ دی ماه) طی تذکری، گفت: متعجبم از اینکه آن همه وزارتخانه و سازمان‌های طویل و عریض نتوانسته‌اند لایحه بودجه کاملی را تقدیم مجلس کنند بلکه توپ را در حیاط می‌اندازند در صورتی که ما کمتر از ۱۰ درصد حق دخالت داریم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور، هیچ ریاضیدانی نمی‌تواند افزایش ۱۵ الی ۲۰ درصدی حقوق با تورم بیش از ۵۰ درصد را بپذیرد.

بیگلری ادامه داد: چرا با گران فروشی مقابله نمی‌شود، در حالی که دلار از ۱۹ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته، اما همچنان قیمت‌ها کاهش پیدا نمی‌کند.

نماینده مردم سقز خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای روحانی شما وعده اشتغال سالانه یک میلیون نفر را داده‌اید، لذا جوانان در انتظار تحقق وعده شما هستند و چون دستشان به شما نمی‌رسد از ما سوال می‌کنند، پس لطفا بفرمایید باید به جوانان ناامید این کشور چه گفت؟

وی تصریح کرد: آقای بطحایی اعطای مدرک تحصیلی فرهنگیان و رتبه بندی آنها و همچنین سرباز معلم‌ها را عملیاتی کنید.

بیگلری ادامه داد: انتظار می‌رفت تا با انتصاب آقای رحمانی در وزارت صنعت در حوزه تولید و تأمین اقلام مورد نیاز مردم توسعه‌ای صورت گیرد، اما چنین نشده  است و در حوزه تولید خودرو و قیمت‌گذاری آن نیز شاهد هستیم که وزارت صنعت دنباله روی دلالان شده است تا جایی که گویا ایران خودرو و سایپا شرکت‌های آ‌مریکایی هستند که علیه مردم ایران تحریم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۷
جوانان اشتغال و کار فعلا تا این گرو هستند در خواب ببینند این گرو هدفی دارند که دارند دنبال میکنند که به امید خدا .جوانان انقلابی بیدار هستند .
آخرین اخبار