فرار مار پیتون غول‌پیکر از مرکز حیات‌وحش! +فیلم

مار پیتون غول پیکری که با فرار از یک مرکز حیات وحش و حمله به طیور در فیلیپین موجب رعب و وحشت ساکنان محلی شده بود توسط پرسنل باغ وحش شکار شد.

فرار پیتون غول پیکر ازمرکز حیات وحش! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای مفقود شدن مرموز طیور چند ساکن محلی در فیلیپین با رویت یک مار پیتون غول پیکر خاتمه یافت. در حالی که ساکنان محلی در یکی از مناطق محلی از مفقود شدن سریالی طیور خود دچار حیرت شده بودند، پیدا شدن این مار پیتون ۱۵ فوتی در داخل یک منزل مسکونی به ماجرا پایان داد. این مار که «ساوا» نام داشت، از محل نگهداری خود در مرکز حیات‌وحش آلبای پارک فرار کرده بود. در حالی که پس از فرار این مار پرسنل این مرکز نگهداری حیوانات وحشی چند روز را برای پیدا کردن آن صرف کرده بودند، اما موفق به پیدا کردن آن نشده بودند.

سرانجام یکی از ساکنان محلی این مار پیتون را در حالی که در میان توده‌ای لباس پنهان شده بود، پیدا کرد. او بلافاصله مسئولان مرکز حیات‌وحش را در جریان این موضوع قرار داد و آن‌ها با حضور در خانه این مرد اقدام به شکار مار فراری کردند. در ویدئویی که منتشر شده، پرسنل این مرکز حیات‌وحش را در حال شکار مار نشان می‌دهد.

«ماکول بولانوس»، مردی که با دیدن این مار در خانه دچار ترس و وحشت شده بود، گفت که این مار پیتون طیوری را که او در حیاط پشتی خانه‌اش نگهداری می‌کرد، خورده بود. او در این باره گفت: این مار چند چند مرغ و خروس، بوقلمون و غاز را که ما در حیاط خانه نگهداری می‌کردیم، خورده بود. «وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در تاریخ ۴ نوامبر نیز فرار یک مار بوآ از یک خانه مسکونی در بوستون لینکلون شر خبرساز شده بود. پس از این اتفاق پلیس با انتشار یک عکس از این مار به شهروندان محلی هشدار داد از نزدیک شدن یا گرفتن این مار بوآ خودداری کنند.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که مرد فیلیپینی در خانه‌اش با آن روبرو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار