لغزنده بودن جاده‌های کوهستانی مازندران

سطح جاده‌های مناطق کوهستانی مازندران بدلیل بارش برف دیشب و بامداد امروز لغزنده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به بارش برف پراکنده در منطقه، ولی اباد جاده کندوان و امام زاده هاشم در محور هراز از رانندگانی که قصد تردد در این دو محور را دارند خواست زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه جاده‌های کوهستانی مازندران اکنون باز و تردد در آن عادی و روان است به پیش بینی هواشناسی در روز‌های آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و بارش برف و احتمال کولاک در جاده‌های کوهستانی و محور‌های برفگیر سه جاده اصلی کندوان، هراز و سوادکوه رانندگان بهتر است از سفر‌های غیر ضروری در این محور‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: خوشبختانه مشکلی اکنون در تردد خودرو‌ها در این مسیر‌ها وجود ندارد.

سرهنگ قدمی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در محور کرج – چالوس که از ۲۹ مهر ماه جاری برای ایمن سازی تونل امیر کبیرآغاز شده است همچنان ادامه دارد و تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۵ روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته ممنوع است.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز اعلام کرد محور فرعی رویان – بلده (حدفاصل وازک تا بلده) نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/ک




بارش برف و لغزندگی جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار