تلاش برای بهبود رسیدگی به پرونده ها در محاکم

رییس کل دادگستری گفت: برای بهبود کمی و کیفی رسیدگی به پرونده ها در محاکم تلاش می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان امروز در نشست رئیس کل دادگستری با کارکنان دادگستری گرگان گفت: شلوغی شعب و کمبود نیرو، استاندارد نبودن تجهیزات اداری که سلامتی کارکنان را به خطر انداخته است، ارائه نشدن اطلاعات مربوط به ارتقا، آموزش و خدمات مورد نیاز کارکنان به صورت شفاف و جامع از مهم‌ترین خواسته‌ها و مشکلاتی بود که کارکنان در این جلسه مطرح شد.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان در پاسخگویی و رسیدگی به پرونده‌ها گفت: فراهم کردن فضای اداری مناسب و رفع دغدغه‌های کارکنان از اولویت‌هایی است که به صورت جدی در استان دنبال می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با تایید کمبود نیروی قضایی و اداری در محاکم استان گفت: با رایزنی‌های انجام شده بیش از ۱۵۰ کارمند که سال گذشته در آزمون استخدامی قبول شده اند به تدریج در حال ورود به دادگستری‌ها هستند که می‌تواند بخشی از فشار کاری محاکم را بکاهد.

هادی هاشمیان افزود: تامین کامل نیروی انسانی در بخش قضایی و اداری زمان بر است و مدیران ستادی باید به سراغ کارکنانی که صف مقدم پاسخگویی به مردم و رسیدگی به پرونده‌ها هستند، بروند.

وی گفت: این نگاه در همه معاونت‌های دادگستری وجود دارد و در راستای آن، در سرکشی‌های هفتگی به حوزه‌های قضایی علاوه بر دیدار با مردم، با همکاران نیز نشست داریم تا از نزدیک مشکلات و خواسته‌های شان را بشنویم و برای رفع آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/م
 

برای بهبود رسیدگی به پرونده ها در محاکم تلاش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.