رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

ویژه برنامه‌های دهه فجر در بیجار اعلام شد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه قرآنی و فرهنگی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام حسن رهبر پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته قرآنی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسوولان شهرستان در سالن اجتماعات کوثر مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مختلف تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به اهمیت اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت است که با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب، نسل جوان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا بدانند که چرا انقلاب صورت پذیرفت و لازمه حفظ و تداوم آن چیست.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل سخنرانی در مساجد، محافل انس با قرآن کریم، گفتمان‌های دینی انقلاب و جوانان و همچنین کار گاه‌های آموزشی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: همچنین ۱۰ ویژه برنامه به صورت محوری هرشب در یکی از مساجد سطح شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسوولان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رهبر اعزام مبلغ به مناطق مختلف را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی بیجار در ایام دهه فجر دانست و افزود: در این ایام ۲۵۰ نفر روز مبلغ همزمان با دهه مبارک فجر به نقاط مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۰ مبلغه نیز همزمان با دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان حضور خواهند داشت و در خصوص خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم در مناطق روستایی و شهری سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/م

۱۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در بیجار اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.