سرپرست معاونت سیاسی استانداری اردبیل؛

دولت از خانوار‌های کم درآمد در اردبیل حمایت می‌کند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دولت از خانوار‌های کم درآمد و نیازمند در استان اردبیل حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه حمایت غذایی از اقشار کم درآمد استان اردبیل اظهار کرد: دولت بسته‌های حمایتی را در قالب مبالغی به حساب خانوار‌های کم درآمد واریز می‌کند که باید افراد نیازمند شناسایی و به دستگاه‌های ذی صلاح اعلام شوند.
وی با اشاره به ضرورت تدوین اطلاعات اولیه اقشار نیازمند حمایت غذایی در استان، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی برخی اقشار نیازمند حمایت اند که دولت برای این اقشار مبالغی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل بیان کرد: اطلاع رسانی دقیق از نحوه پرداخت و جامعه هدفی که این مبلغ را دریافت می‌کنند، باید در اولویت دستگاه هایی، چون کمیته امداد، بهزیستی و سایر ارگان‌های مرتبط قرار گیرد.
شیری آراسته اظهار کرد: سه مرحله از مبلغ تعیین شده برای اقشار نیازمند در ماه رمضان، شهریورماه و آبان ماه به حساب مددجویان و مستمری بگیران کمیته امداد واریز شده است.
در این جلسه مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات انجام گرفته را در این خصوص ارائه کردند.
انتهای پیام/ح

حمایت غذایی از اقشار کم درآمد استان اردبیل

برچسب ها: دولت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.