مسدود شدن راه‌های روستایی پس از زلزله ۵.۹ ریشتری در گیلانغرب

زلزله ۵.۹ ریشتری در گیلانغرب موجب مسدود شدن برخی از راه‌های روستایی شد.

مسدود شدن راه‌های روستایی پس از زلزله ۵.۹ ریشتری در گیلان غربمحمودیان فرماندار گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: بر اثر زلزله  ۵.۹ ریشتری در گیلان غرب برخی از راه‌های روستایی مسدود شد که با اعزام نیرو‌های راهداری اکنون باز گشایی شده است و راه مسدوی نداریم.

وی بیان کرد:هم اکنون اب شرب دچار کدورت شده است و وردی آب به مخازن اصلی قطع شده و از ذخایر مخازن به مدت ۲۴ ساعت استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: در مناطق روستایی و بافت‌های فرسوده چندین مورد خسارت به واحد‌های مسکونی دامی و مدارس داشتیم.

محمودیان گفت: آب شهر گیلانغرب به دلیل وقوع زلزله دچار کدورت شده است، اما از این نظر نگرانی وجود ندارد، زیرا آب ذخیره شده برای استفاده مردم وجود دارد.

فرماندار گیلان‌غرب افزود: چهار روستای دهستان دیره دچار کدورت آب شده‌اند که نیازمند آبرسانی سیار هستند و اکنون برای این اقدام هماهنگ شده است.

محمودیان با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های مسکونی و دامی نیز آسیب دیده‌اند که باید ارزیابی شوند، گفت: در تعدادی از راه‌های مواصلاتی ریزش کوه رخ داده است که نیرو‌های راهداری بازگشایی کردند.

وی گفت: نیرو‌های امدادی و مراکز درمانی در آماده باش هستند.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر، ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه عصر امروز به وقت محلی در طول جغرافیایی ۴۵.۶۶ درجه و عرض جغرافیایی: ۳۴.۱۶ درجه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

انتهای پیام/پ

زلزله در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار