پاکدامن: به فشردگی مسابقات عادت کرده ایم/ در سال‌های آینده به سطح کره خواهیم رسید

ملی پوش شمشیربازی سابر کشورمان گفت: همان طور که از رده ۲۴ جهان خودمان را به جایگاه چهارم رساندیم در سال‌های نه چندان دور به سطح کره و بالاتر از آن خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی سابر کشورمان در رابطه با اردو‌های اخیر تیم ملی شمشیربازی برای مسابقات جهانی اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی الجزایر سومین اردوی آمادگی خودمان را پشت سر می‌گذاریم، تمریناتمان در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که در نوبت صبح با مهدی چراغی مربی بدنساز تمرین می‌کنیم و در نوبت عصر هم تمرینات شمشیربازی را دنبال می‌کنیم.

او در ادامه افزود: خودمان را برای مسابقاتی که پیش رو داریم آماده می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در اولین مسابقه جهانی که ماه آینده در لهستان برگزار می‌شود کسب نماییم، چون انتظارات از تیم ملی بالا است و هیچ شخصی از ما نتیجه‌ای غیر از پیروزی در برابر تمامی حریفان نمی‌خواهد.

پاکدامن ادامه داد: چند سالی است که فشردگی مسابقات باعث افت شرایط بدنی بازیکنان شده است، ولی با این حال ما به این شرایط عادت کرده ایم.

او درباره شکست‌های اخیرش در بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی الجزایر مقابل حریفانی از کره جنوبی گفت: متاسفانه در دیدار‌های اخیر با شکست برابر حریفان کره‌ای نتوانستم به مدال طلا دست یابم. رسیدن به سطح کره جنوبی دور از دسترس نیست، کره در المپیک ۲۰۱۲ توانست قهرمان شود در آن زمان تیم ایران در رده ۲۴ جهان بود و هر طوری هم بخواهیم فکر کنیم در این ۶ سال نمی‌شود به سطح کره جنوبی رسید، ولی مطمئن باشید همان طوری که از رده ۲۴ دنیا به رده چهارم رسیدیم، در سال‌های نه چندان دور به سطح کره و بالاتر از آن خواهیم رسید.

پاکدامن در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین هدفمان کسب سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۰ است و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم و وقتی آن‌ها بازی‌های من را در مسابقات مختلف تماشا می‌کنند به نماینده کشورشان افتخار کنند.


بيشتر بخوانيد:

فخری: اگر سهمیه المپیک را کسب کنیم دست به کار بزرگی زده ایم

عابدینی: فشردگی رقابت‌ها به آمادگی بازیکنان لطمه می‌زند

سابريست های شمشيربازی اردو نشين شدند


انتهای پيام/

اظهارات ملی پوش شمشيربازی كشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار