تاسیس اردوگاه بازپروری معتادان در لرستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از مشارکت این شورا و بسیج در راستای تاسیس اردوگاه بازپروری معتادان متجاهر در استان خبر داد و گفت: باید جامعه را در حوزه پیشگیری آموزش داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مجتبی بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از مشارکت این شورا و بسیج در راستای تاسیس اردوگاه بازپروری معتادان متجاهر در استان خبر داد و گفت: باید جامعه را در حوزه پیشگیری آموزش داد.

مجتبی بیرانوند به ضرورت مشارکت ۲۴ دستگاه، نهاد و اداره در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: تعامل و هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های مسئولیت‌دار در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان شکل گرفته است.
وی به همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف بهبود معتادان در سطح ۱۰ استان کشور اشاره کرد و افزود: براساس این تفاهم نامه، در ۱۰ استان، اردوگاه بازپروری به‌منظور بهبود معتادان متجاهر تأسیس می‌شود.


بیرانوند از تأسیس اردوگاه بازپروری معتادان در لرستان با مشارکت بسیج و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در حال حاصر مرکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر در استان با ظرفیت ۲۴۰ نفر فعال است این در حالی است که باید جامعه را در حوزه پیشگیری آموزش داد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون شش تن و پانصد و بیست کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، اضافه کرد: بیش از ۶۵ درصد آسیب‌های جامعه با موادمخدر ارتباط دارد.
وی با ذکر این مطلب که تولید موادمخدر در کشور همسایه و ترانزیت بخشی از این مواد از محور‌های لرستان، موجب افزایش کشف موادمخدر در استان می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های کاشف استان در برخی استان‌ها نیز عملیات مطلوب داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ب

اردوگاه بازپروری معتادان در لرستان تاسیس می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار