توزیع ۲۱۰ هزار مترمکعب آب در روستا‌های کردستان

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان گفت:از ابتدای امسال تاکنون، ۲۱۰ هزار مترمکعب آب از طریق تانکر‌های آبرسانی سیار در روستا‌های مواجه با کمبود آب کردستان توزیع شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صالح مفاخری گفت: امسال در مجموع هفت میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای آبرسانی سیار به این روستا‌ها در کردستان اختصاص یافته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۱۰ هزار مترمکعب آب با هزینه پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال اعتبار از طریق تانکر‌های آبرسانی سیار در روستا‌های مواجه با کمبود آب کردستان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستا‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم، افزود: در حال حاضر به ۹۴ روستای این استان به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه ما این است که از طریق سد‌ها و سامانه‌های انتقال آب، برای تامین آب شرب دائمی روستا‌های دارای کمبود آب اقدام کنیم.

وی کل شبکه آبرسانی روستایی این استان را ۲ هزار و ۵۴۶ کیلومتر اعلام کرد و یادآور شد: امسال تاکنون بیش از ۱۷ کیلومتر از شبکه فرسوده روستایی نیز اصلاح و بهسازی شده است.

انتهای پیام/م

۵.۴ میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به روستا‌های کردستان هزینه شد

برچسب ها: آب وهوا ، آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.