از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: از ابتدای امسال مردم این استان بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال صدقه و نذورات پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از رتبه برتر سمنان در پرداخت الکترونیکی صدقه خبرداد.

سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد  استان سمنان گفت: از ابتدای امسال مردم این استان بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال صدقه و نذورات پرداخت کردند که ۴۴۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال به روش الکترونیکی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از فناوری نوین برای پرداخت صدقات افزود: شهرستان سمنان با ثبت ۲ هزار و ۶۵۶ فقره تراکنش با روش الکترونیکی رتبه نخست را در زمینه صدقه الکترونیکی به خود اختصاص داده است.

رضوی کاهش هزینه‌های ناشی از جمع آوری صدقات از صندوق‌ها و همچنین افزایش سرعت در پرداخت نذورات را از ویژگی‌ها و مزیت‌های روش‌های نوین پرداخت صدقه عنوان کرد.

به گفته وی، تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از سرفصل‌هایی است که صدقات و نذورات جمع آوری شده برای آن‌ها هزینه می‌شود. مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت*۰۲۳*۸۸۷۷# و شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

مردم استان سمنان همچنین می‌توانند با استفاده از تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزار‌های سکه، سنا، صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام / گ 

رتبه برتر سمنان در پرداخت الکترونیکی صدقه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار