شمخانی: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا خواستار مذاکره با من شدند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا با مراجعه به من گفتند که می خواهیم با شما مذاکره کنیم.

شمخانی: دو نماینده آمریکا در کابل به من گفتند که می خواهیم با شما مذاکره کنیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا با مراجعه به من از آمادگی واشنگتن برای گفتگو با ایران سخن گفتند، ولی ما با آنها مذاکره نخواهیم کرد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران صبح امروز (دوشنبه 17 جدی/ دی ماه) طی سخنانی در همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا در دانشگاه دفاع ملی خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌‌ها از مذاکره سخن می‌گویند، در سفر به افغانستان دو نماینده آمریکا به بنده مراجعه کردند و گفتند آمریکا می‌خواهد با شما مذاکره کند؛ اما مشخص است که ایران با آنها مذاکره نخواهد کرد؛ چراکه آمریکا عهدشکن و غیر قابل اعتماد است و مذاکره با آن معنایی ندارد.

قابل یادآوری است که علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی مهوری اسلامی ایران 5 جدی/ دی ماه وارد کابل شد و با مقامات عالیرتبه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.