حمایت دسته جمعی پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال کشورمان اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را مقابل تیم ملی فوتبال یمن با یک پیروزی پر گل پشت سر گذاشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را مقابل تیم ملی فوتبال یمن با یک پیروزی پر گل پشت سر گذاشت.

آقا باقری تایید کنند/// حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان برای موفقیت در این تورنمت آسیایی به حمایت های مردم و پیشکسوتان فوتبال نیاز دارد در چند روز اخیر شاهد این اتفاق بوده ایم و در صحبت های پیشکسوتان و بزرگان فوتبالمان می شد این حمایت و پشتیبانی را دید.

چند نمونه از این حمایتها که در چند روز اخیر از طرف بزرگان فوتبال کشورمان صورت گرفته است:

مهدی مهدوی کیا مدافع سابق تیم ملی در خصوص تیم ملی ایران و حمایت هایی که باید از این تیم صورت بگیرد گفت: ما همه حامی ایران هستیم چون تیم ملی کشورمان است. ما از ته دلمان دعا می کنیم و دوست داریم و به امید خدا  تیم ملی تابو را بشکند و به فینال جام ملت های آسیا برسد. ژاپن، کره و استرالیا تیم های بسیار قدرتمندی هستند و کار خیلی سخت است.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در مورد جام ملت‌ها و تیم ملی کشورمان گفت: برای اولین بار یک مربی به مدت ۸ سال در تیم ملی حضور دارد و این ثبات به بازیکنان کمک می‌کند نسبت به مربی و چیزی که از او می‌خواهد شناخت مناسبی داشته باشند که این موضوع به تیم کمک فراوانی می‌کند. علاوه بر این ما سال‌هاست تیم اول آسیا هستیم و در جام جهانی هم خوب بودیم. نسبت به عملکرد تیم ملی بسیار خوشبین هستیم.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد تیم ملی وصحبت های کی روش گفت: در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها تغییر و تحولات خوبی صورت گرفته است و با آمادگی کامل وارد مسابقات شده اند. در دیدار افتتاحیه دیدیم که تیم بحرین مقابل امارات عملکرد بسیار خوبی داشت و می‌توان فهمید که برای رسیدن به قهرمانی همه تیم ها کار سختی را خواهند داشت، اما با تمام این حرف‌ها، ما بازیکنان خوب و مربی بزرگی در اختیار داریم که شناخت بسیار خوبی از تیم‌های آسیایی پیدا کرده است. بدون شک تیم ملی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و فکر می‌کنم صحبت‌های کی‌روش نیز بیشتر جنبه روحی و روانی دارد و می‌خواهد با این صحبت‌ها فشار را از روی تیمش بر دارد.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

رضا شاهرودی مربی تیم ملی امید در مورد تیم ملی بزرگسالان و آرزوی پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: آرزوی همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال در کنار مردم ایران سربلندی و موفقیت تیم ملی است. ما تیم خوبی داریم که امیدواریم به جایگاهی شایسته در این رقابت‌ها دست یابد و مردم را خوشحال کند. قطعاً هیچ چیزی مهم‌تر از موفقیت و سرافرازی نام ایران عزیز نیست که امیدواریم با همدلی و اتحاد همه اهالی فوتبال در این رویداد به موفقیت دست یابیم.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبالمان در مورد کار سخت تیم ملی در جام ملت‌ها و شانس قهرمانی تیممان گفت: تیم شرایط خوبی دارد و کی روش در اردو‌های اخیر سعی کرده است بازیکنان را از نظر ذهنی، تاکتیکی و بدنی آماده جام کند. کار سختی در پیش خواهیم داشت و حریفان هم پرقدرت هستند، با این حال امیدوارم که بعد از سالها قهرمان شویم تا مردم کشورمان از این اتفاق خوشحال شوند.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

سهراب بختیاری زاده مدافع اسبق تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم ملی در جام ملتها گفت: آرزوی قلبی من این است که تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد. تیم ملی در جام جهانی کلاس بالایی از فوتبال را ارائه داده است. اینکه ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم نباید فکر کنیم در آسیا کارمان آسان است. با این کادر با تجربه و بازیکنان خوب می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی

جواد کاظمیان بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در مورد تیم ملی در جام ملتها گفت: ایران شانس اول قهرمانی در جام ملتها است و تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از اصلی‌ترین حریفان تیم ملی کشورمان به شمار می‌روند، اما ما باید برای قهرمانی تلاش کنیم، چون اگر این اتفاق در این دوره رخ ندهد در دوره‌های بعدی خیلی سخت خواهد بود، همان طور که گفتم تیم ملی پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم قهرمان این رقابت‌ها شود.

حمایت پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی


بیشتر بخوانید:

نتایج دیدار‌های گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران - یمن

برنامه سومین روز جام ملت‌های آسیا

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن


انتهای پیام/

حمایت پیشسکوتان تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز اولین دیدار در جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار