اخطار به برخی مدارس غیر انتفاعی در خصوص نقص سیستم گرمایشی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی گفت:سیستم گرمایشی تعدادی از مدارس غیرانتقاعی استان استاندارد مد نظر را ندارد که تا دو ماه دیگر باید گزارش عملکرد پیرامون رفع نقص را ارائه کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بیکی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی گفت: سیستم گرمایشی تعدادی از مدارس غیرانتقاعی استان استاندارد مد نظر را ندارد که تا دو ماه دیگر باید گزارش عملکرد پیرامون رفع نقص را ارائه کنند.

وی افزود:در تاریخ دوشنبه دوم دی ماه جاری استاندار خراسان‌جنوبی نامه‌ای به برخی از مدیران استانی نوشت و دستور داد ظرف مدت یک هفته از تمامی کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان، به نحو مقتضی بازدید به عمل آمده و موارد موجود مبنی بر وجود وسایل گرمایشی غیراستاندارد را گزارش کنند که متن نامه در رسانه‌ها منتشر شد.

بیکی گفت:بررسی مد نظر استاندار انجام و گزارش آن آخر هفته گذشته به مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی ارائه شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی افزود: طبق این بررسی سیستم‌های گرمایشی برخی از مدارس غیر انتفاعی خراسان‌جنوبی استاندارد مد نظر نوسازی و تجهیز مدارس را نداشته است که به آنان اخطار لازم داده شد و تا دو ماه دیگر باید گزارش عملکرد پیرامون رفع نقص را ارائه کنند.

وی گفت: البته همین مدارس نیز از بخاری گازی استفاده می‌کردند، اما به دلایل مختلف از نظر ما استاندارد نبود.

بیکی گفت:با توجه به اینکه مدارس غیر انتفاعی با مشکلات مالی رو به رو بوده و به سرعت نمی‌توانند مواردی، چون شوفاژ کشی مدرسه و یا سایر سیستم‌های استاندارد را اعمال کنند، مهلت دوماهه برای ارائه گزارش عملکرد داده شده که تا آن زمان باید موضوع را به سرانجام برسانند.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌جنوبی افزود: همانطور که قبلا نیز گفته شده ۷۵ درصد مدارس خراسان جنوبی به سیستم گرمایش حرارت مرکزی متصل هستند، اما نکته مهم این است که تعدادی از همین مدارس نیز سیستم گرمایشی آنان نیاز به تعمیرات دارد چرا که در معرض فرسودگی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

مهلت دو ماهه جهت رفع نقص سیستم گرمایشی مدارس غیرانتفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.