در ۹ ماهه نخست امسال؛

کمک ۳۴۶ میلیارد ریالی حامیان فارس به ایتام و محسنین/ رشد ۲۸ درصدی کمک های مردمی

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس در ۹ ماهه نخست امسال ۳۴۶ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۹ ماهه امسال ۳۴۶ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۹۳ هزار و ۱۲۳ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۴ هزار و ۵۴۹ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۷۴ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۷۷۵ فرزند از محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان محسنین، ۱۲۸ میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۶۴۴ ریال و حامیان ایتام نیز میزان ۲۱۷ میلیارد و ۴۰۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۳۷۰ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان با اعلام اینکه میانگین سرانه دریافتی فرزندان طرح اکرام در ۹ ماهه سال ۹۷ نسبت به زمان مشابه پارسال، ۳۰ درصد رشد داشته است، گفت: میانگین سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۵ درصدی داشته است ودرآمد کل طرح اکرام نیز ۲۸ درصد رشد نهایی داشته است.
انتهای پیام/م

۲۸ درصد رشد نهایی طرح اکرام در فارس

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.